Music love and fashion bloggers

6:49


Music love and fashion blogger túto mikinu som cez pol roka hľadala a stále ked som si ju išla kúpiť bola vypredaná,až pred dvoma týždňami som si ju konečne kúpila.Skoršie ako čo začal Interbeauty v piatok ma Sandra stihla trochu nafotiť v Auparku..Outfit nič špeciálne ale kedže som v tom mala byť celý deň nemala som na výber.Taktiež aj tenisky Adidas superstar mi veľmi k srdcu čo sa týka pohodlnosti neprirástli po tomto dni.
xxx
Music love and fashion blogger ovaj duks sam tražila već skoro pola godine,i nikako ga nisu imali kad sam ja bila u prodavnici,ali hvalabogu pre dve nedelje konačno sam ga pronašla i mnogo sam srećna.Pre toga što je bio sajam kozmetike,otišla sam malo u šoping centar da me Sandra slika.Outfit nije ništa posebno ali trebalo je da budem u ovom ceo dan pa nisam mnogo razmišljala.Što se tiče novih Adidas superstar patika obožavam ih ali i mrzim pošto sam imala posle ovog dana previše ožiljka od njih. 
Sunglasses: BPstore
Jeans:Stradivariua
Shoes:Adidas
Sweatshirt:Crop








You Might Also Like

7 komentárov

  1. Ta šalá se mi moc líbí, nějakou podobnou si chci pořídit :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celé to vyzerá veľmi pekne, na hlave máš jeden z mojich obľúbených účesov (alebo aspoň nauctievanejších, pretože mne nikdy urobiť nejde) a tie adidasy sú proste nádherné aj napriek tomu, že si napísala, že nie sú moc pohodlné <3 fotky sú super, ale čo mi celkom vadí je, že si opisovala mikinu, ale na žiadnej fotke si ju neukázala, čo ma celkom mrzí inak všetko super :)

    www.amazing-adria.blogsoot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. náhodou ti to svedčí :) kde si tú mikču kúpila?
    http://beckystylee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. "zdrava strava'" hej

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líbí se mi tvoje vizáž i všechno co máš na sobě, ale něco mi na té kombinaci vadí..:( Nejspíš ty legíny - zvolila bych kvalitnější černé kalhoty nebo klasické džíny :)
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť