Interbeauty 2015

8:57




Interbeauty alebo milión ľudí po kope..Tento rok som sa dosť tešila na Interbeauty kedže som dosť dúfala ,že tam nebude veľa ľudí a hlavne veci čo by som si chcela kúpiť.Nanešťastie tam neboli všetky značky čo som chcela,ale bola som celkom rada zo značky Golden Rose kedže ju na Slovensku neviem zohnať.Čo sa týka súťaže o najlepšiu kozmetičku podľa mňa nebola férová ale čo už..Aj ked som si domov odniesla dosť vecí dúfam ,že to vo februári bude lepšie.
xxx
Interbeauty (sajam kozmetike) ili milion ljudi na jednom mestu..Ove godine sam se mnogo radovala ovom eventu,i nadala se da će tamo biti i Aura i slične marke koje nisu dostupne u Slovačkoj.Mnogo marka nije bilo ali dosta sam se obradovala marki Golden Rose pošto u Slovačkoj se ne prodaje.Iako sam kući odnela milion stvari nadam se da će u februaru biti bolje.Što se tiče nagrada za najbolje šminkanje po meni nije bilo fer,al šta ću..I naravno ako neko zna kad je sajam kozmetike u Srbiji nek mi obavezno napiše!








































You Might Also Like

4 komentárov