Sweater weather

2:52


Túto jeseň som zabudla pol veci čo som mala v pláne na blog,hlavne som zabudla ,že som vám chcela ukázať čo najviac mojich kombinácií zo svetrami.Kedže milujem jeseň tie v mojom šatníku nesmú chýbať.Práve tento čo mám na sebe je od sestry aj ked je tak trochu obyčajní zaujímavé má boky kde má zipsy.Kedže cez školu nemám veľmi čas na príspevky dúfam ,že vám to vynahradím cez jesenné prázdniny!
xxx
Ova jesen je mnogo čudna a još gore je što sam zabroavila na neke postove a jedan od onih je outfit post koj je jedan od mojih omiljenih.Pošto volim jesen i u mojom ormaru mora da bude mnogo džempera.Ovaj što imam na sebi je od sestre nije nekako mnogo zanimljiv ali meni se sviđa što ima sa strane neke zipseve i to mi je vrhunski.Pošto pored škole ne mogu da stignem mnogo postova nadam se da ću imati vreme na jesenim praznicima!

Sweater Terranova
Jeans C&A
Boots C&A
Sunglasses Born Pretty store 



You Might Also Like

8 komentárov

  1. Na trecoj si najlepsa :* pozdrav iz Srbije :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čierna farba nikdy nič nepokazí :) viem si k tomu predstaviť ešte zlatý doplnok
    www.beckystylee.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vlasy ladia aj z obdobim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super outfit, veľmi sa mi páčia tvoje okuliare a koženka:)
    Potešilo by ma, keby si navštívila môj blog Saja Frey blog :)

    OdpovedaťOdstrániť