Prom dress..

10:21




Dnes mám pre vás trochu iný príspevok na aké ste si zvykli..Kedže som pre pár mesiacmi končila základnú školu mala som dosť problémy z výberom šiat.Kedže som asi 3 týždne pred rozlúčkovou dostala šaty ktoré som chcela (ktoré ste však nemali nikde možnosť vidieť),ale po týždni som zistila ,že ich nechcem mať na sebe preto som si išla kúpiť nové..Práve v tomto príspevku sa s vami chcem podeliť o skúsenosť,ale chcem hlavne povedať dievčatám ktoré budú teraz končiť základnú alebo strednú nech si to dva krát premyslia aby nemali možno na sebe niečo čo by sa im nepáčilo.Prednedávnom som dostala ponuku od firmy LandyBridal o spoluprácu čo sa týka slávnostných šiat,ale kedže v najbližšej dobe nemám na pláne ísť na nijakú svadbu alebo veľkú oslavu..Ale e-shop ma zaujal čo sa týka veľkého výberu šiat na maturitu,rozlúčkovú...Som jediná ktorá mala problémy a stresy čo sa týka šiat na veľké príležitosti?
Prom Dresses UK 2016  http://www.landybridal.co.uk/prom-dresses-2016-c-2/
xxx
Danas imam za vas malo đudan post,kakvi do sad nisu bili ovde..Pošto sam samo pre par meseca završila osnovnu školu,imala sam malo problema što se tiče maturske haljine.3 nedelje pre mature sam dobila haljinu koju sam mnogo htela (i koju niste imali mogućnost da je vidite na meni) ali posle nedelju dana predomislila sam se i tako kupila drugu..Zato u ovom post bi htela da kažem devojkama koje trebaju sad da završavaju osnovnu ili srednju da prvo malo razmisle kad kupuju haljinu da ne bi imali na sebi nešto što im se ne svidja.Pre par nedelja sam dobila email što se tiče sa saradnje sa firmom LandyBridal što se tiče svečanih haljina ali nisam sad htela zato što ne bi imala sad prilike da nosim negde svečanu haljinu.Ali mnogo mi se sviđa na e-shopu što imaju mnogo haljina a i lepe su...I jesam li jedina koja je imala probleme sa haljinom za maturu?Prom Dresses UK 2016  http://www.landybridal.co.uk/prom-dresses-2016-c-2/

You Might Also Like

6 komentárov

  1. krásne šaty si mala a tiž by si mohla nafotiť tie čo si nechcela:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto šaty sú fakt krásne :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne sú tie šaty :) škoda, že nie sú vidieť celé
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dzabe si podelila iskustvo i eshop ipak mislim da te haljine za devojke u Srbiji skupe

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné a hlavne jednoduché šaty! Ja som si na moju stužkovú tiež kúpila také jednoduchšie čierne zdobené len čipkou a úplne mi to stačí, je to krajšie ako prehnane prezdobené šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť