1 year ago

5:26


Myslím ,že každá z vás pozná hned túto prvú fotku.Presne pred rokom ma fotila Barbora,kedy sme išli na kraj mesta kde sa nachádza pár fabrík a firiem,pretože moji rodičia tam tiež majú firmu poznala som to tam dobre,tak som vedela ,že bez problémov tam budem môcť ísť .Tiež som vedela ,že tam stojí už dva-tri roky auto ktoré nikto nevozí.Tak ma aj napadlo sa takto nafotiť.Po tom ako som tieto fotky videla strašne sa mi páčili a chcela som ich sem aj dať ale som úplne zabudla čo mi je ľúto.Ale neviem či aj vy,ale ja mám pocit ,že som sa dosť zmenila..
                                                                                xxx

Mislim da puno od vas zna ovu prvu sliku.Tačno pre dve godine me je slikala Barbora,tad smo išle na kraj grada gde ima par fabrika i firma,kde imaju i moji roditelji firmu pa sam mogla bez problema tamo da ulazim.Isto sam znala da tamo ima neko auto koje tamo stoji već tri godine i niko ga ne vozi.Odmah kad sam dobila slike zaljubila sam se!Htela sam da ih i vi videta pa evo posle godine sam se setile da bi trebalo da ih već vidite.Ne zanm dal i vi ali ja mislim da sam se dosta promenila..


 


 
 
 

You Might Also Like

3 komentárov