Fall makeup look

6:29












Ako som vám v minulom príspevku spomenula,dnes vám aj ukážem môj jesenný mejkap.Nie je to nič zložité preto sa tak maľujem skoro každý deň,kedže nechcem aby ma ľudia vedeli spoznať iba s mejkapom.Aby som vám to nezobrala veľa času,môžme začať.Najprv si nanesiem na pleť krém od Essence vo farbe kože takže mi ju trochu zjednotí.Ďalej si dofarbím obočie tmavým tieňom na obočie,po tom pridám pod obočie a na miestá ktoré chcem rozjasniť najbledší korektor.Ďalej kontúrujem tvár bronzerom od Jordan zmiešaný z jemne pigmentovanym od SHE.Na viečko pridám biely a tmavo hnedý tieň,na tom hned nanesiem vodeodolnú tekutú linku od Miss Sporty ktorá je stvorená na toto počasie.Na koniec zapudrujem tvár púdrom od Maybelline-Stay matte,pridám špirálu od Astoru a tmavý rúž od Golden rose.
PS. Všetky veci čo som tu použila ste mohli vidieť v Fall favs.
xxx
Kao što sam već rekla u predhodnom postu,danas ću vam pokazati moj mejkap za jesen.Nije to ništa teško zato tako nosim skoro svaki dan,ne baš svaki pošto neću da ne ljudi prepoznaju samo sa šminkom.Da ne bi ste ovo čitali 20 minuta ajde da počnemo.Prvo što sam uradila namazala sam kremu od Essence koja je u boji kože,pa posle nje imam skoro istu nijansu kože na svim mestama.Posle iscrtavam obrve tamnom senkom za obrve,i stavim  pod obrve i loše mesta na licu korektor.Nakon toka koturujem lice sa bronzerom od Jordan mešanim sa SHE.Na oči stavim belu i tamnu senku,odmah stavim vodoodporan eyeliner od Miss Sporty koji je savršen za ovo vreme.Na kraj stavim kameni puder od Mazbelline-Stay matte,stavim maskaru od Astoru i naravno tamni ruž od Golden Rose.
PS. Sve stvari možete da vidite u postu Fall favs.








You Might Also Like

8 komentárov