Born pretty store

9:00


Ako som už spomínala,nie som najštastnejšia z toho ,že som na Slovensku preto mi jeden z e-shopov z ktorým spolupracujem urobilo radosť tým ,že mi poslalo balík pekných vecí na leto!Sú to slnečné okuliare a náhrdelník.Veľmi som rada ,že niektoré e-shopy si dajú záležať ako napríklad tento kde mi všetko obalili X krát,plus mi poslali aj obaly na okuliare.S nimi som najviac spokojná lebo je málo tých ktoré vyzerajú na mne normálne.Náhrdelník som myslela ,že bude väčší ale ani takto nie je na zahodenie..Ak si aj vy chcete niečo objednať z tohto e-shopu nezabudnite použiť zľavu VMET10  pre -10%..

Kao što sam već pisalanisam mnogo srećna što sam u Slovačkoj,zato jedan od e-shopa sa kojima sarađujem poslali su mi stvari koje bi me usrećile barem na malo.Naočare za sunce koje su stvorene za leto i ogljica baš za izlake..Mnogo sam srećna što ima e-shopa kojim je stvarno stalno da se stvari ne pokvare dok dođu.Kao ovi što su mi stvari zapakovali X puta a uz naočare još i futrole za naočare ali te mi neće mnogo pomoći.Ogrljica sam mislila da će biti veća ali nema veze i ovako nije loša..Inače sko planirate da naručite nešto iz ovog e-shopa ne zaboravite da ukucate VMET10 da bi ste imali popust -10%..



You Might Also Like

5 komentárov

  1. okuliare su krasne ale tie prve by som na seba asi nikdy nedala

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kad ce autfit post??

    OdpovedaťOdstrániť
  3. okulaire sú super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Okuliare by som hneď brala :3

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prelepe su naocare ali ogrljica mi se vise sviđa :*

    OdpovedaťOdstrániť