Style master brushes-Poštovne zdarma

6:18


Posledne dni som sa asi najviac tešila na tieto Style master štetce ktoré som si objednala z e-shopu Poštovne zdarma.Kedže som o týchto štetcoch počula len dobre musela som ich vyskúšať,a musím povedať že sú úplne super.Bola som aj prekvapená preto ,že z tohto e-shopu už mám jedny štetce a majú daleko od týchto,takže za tú cenu úplne odporúčam..Hustota samého štetca je oveľa lepšia,ako čo som očakávala.Priznám sa ,že som už pozerala na internete aj iné štetce od tejto značky takže možno môžte čakať ešte jeden príspevok zo štetcami od tejto značky..
Máte nijaké skúsenosti stýmito štetcami?

Već duže vreme sam se radovala četkicama Style master koje sam natučila iz e-shopa Poštovne zdarma.Pošto sam čula samo pohvale na nje morala sam da ih probam,i moram da kažem da su super.Bila sam oduševljena pošto iz ovog e-shopa imam jedne četkice i nisu bile baš najbolje..Gustota same četkice je veoma dobra a i za tu cenu sam očekivala gore.Mnogo sam srećna zbog ovih četkica i već sam gledala na netu još neke četkice od ove marke..
Imate neke iskustva sa ovim četkama?


You Might Also Like

5 komentárov

  1. tieto vyzeraju aj kvalitnejsie ako ti e tigrovane...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzerajú super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kolko ti zaplatili za reklamu??:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak tieto štetce vyzerajú super!:) Chcem si aj ja nejaké konečne objednať a tieto vyzerajú byť veľmi dobre:)
    Pozývam ťa na môj blog Saja Frey- blog

    OdpovedaťOdstrániť