Finally summer

3:30


Myslím ,že nie som jediná ktorá sa teší najviac ,že je leto.Kedže nechcem aby mi leto prešlo a ani si to neuvedomím snažím sa využívať čas na 110% a robiť veci ktoré mám rada.Veľa z vás vie ,že sa najviac snažím jesť zdravo preto vám tu pridám dvojo vecí ktoré mám najradšej na raňajky cez leto..Ano ovocie alebo zdravé lievance(vajce a banána).Určite vám pridám takýto príspevok aj zo Srbska kde idem o pár dní lebo tam budem jesť iné veci ako na Slovensku.Celé moje leto čo robím,kde som,ským som môžte sledovať na mojom snapchate VERONDZAA kde pridávam stále fotky na my story..Ako vy užívate leto? 


Mislim da nisam sama koja se mnogo raduje tome što je počelo leto.Pošto neću da mi leto brzo prođe radim svaki dan nešto drugo što uglavnom volim.Većina od vas zna da volim zdravu hranu zato ovde na slikama možete da vidite šta najviše volim da doručkujem.Da voće i zdrave palačinke (možete da uradite od jaja i banane).Mislim da će biti ovakav sličan post i iz Srbije gde idem za par dana,pošto tamo jedem drugačije stvari..Celo moje leto možete da pratite na mom snapchatu VERONDZAA gde stalno stavljam slike šta radim,gde sam,skim sam..Kako vi provodite leto?





You Might Also Like

6 komentárov

  1. bice mozda meet-up a u srbiji?>

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To jedlo vyzerá super :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jahody, mňam :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-profesionalni-cistici-gel-od.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To posledné jedlo *-*
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť