Prom night

2:41


Práve som prišla do Srbska,ktoré som už dlho spomínala ,že tam cestujem.Odtiaľto sa budem snažiť pridať čo najviac príspevkov,kedže je to tu krásne.Aj ked celí čas budem pridávať fotky na moj snapchat..A k príspevku,dlho ste ho čakali lebo som čakala na fotky,mne sa fotky z rozlúčkovej páčia,fotila ma talentovaná Bianka Kováčova za čo jej moc dakujem! Čo sa týka šiat mala som mať iné ale nakoniec som sa rozhodla si kúpiť tieto a potom som len dopnky k ním kombinovala..Som rada ,že som bola takto oblečená kedže sme po večeri šli ešte na jazerá..
Letnú giveaway vyhrala Isidora Matic.

Upravo sam stigla u Srbiju,ali to svi znate.Odavde ću verovatno imati najviše postova,ali najviše ću slikati i stavljati slike na snapchat..I da pređem na post,dugo sam čekala slike sa moje mature koja je bila savršena,slikala me Bianka Kovačova i zato njoj veliko hvala!Haljina je trebala da bude drugačija samo što sam malo izmišljala pa sam uzela drugu,na kraj sam samo kupila asesoare da bi se uklapali i bilo mi je dobro tako pošto smo posle išli ka jezeru..
Letnju giveaway pobedila Isidora Matić.
Dress C&A
Shoes CAT WALK
Necklace I am
Bag DEICHMANN






You Might Also Like

10 komentárov

  1. pristane ti to :))

    www.lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow krasne fotky...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nikdy sa mi nepácili umele nechty ale tieto sa mi velmi pacia naozaj :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aky ma bianka insta??

    OdpovedaťOdstrániť
  5. najbolji post koji si do sad imala :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pozývam ťa na moju GIVEAWAY: http://aduliksun.blogspot.sk/2015/07/giveaway-za-36-000-pozreti-na-blogu.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super fotky a krásne outfit:)
    SajaFrey Pozývam ťa na svoj blog, na ktorom momentálne prebieha aj GIVEAWAY.:)

    OdpovedaťOdstrániť