SOUFEEL

3:29

Hned ako som stratila Cruciani náramok mala som v pláne si objednať Pandoru,ale skorej ako čo som ju objednala som zistila ,že mam ponuku od značky SOUFEEL.Kedže ich náramky vyzerajú skoro isto ako Pandora neváhala som a vybrala som si jeden ako aj prívesky.Všetko je zo striebra a ak sa nemílim na jednom sú Swarovski kamienky.Veľmi som sa tešila z tohto náramku jediný problém bol ,že je na moju ruku veľký takže práve čakám kedy mi príde menší.A však ak si budete objednávať aj vy tento náramok tak určite dajte pozor aby ste si vybrali dobru veľkosť a hlavne nezabudnite zadať kód BLOG5 pre 5% zľavu a aj poštovne zadarmo!

Odmah kad sam izgubila Cruciani narukvicu imala sam želju da naručim Pandoru,ali u tom sam shvatila da imam ponudu od SOUFEEL.Pošto narukvice od njih izgledaju kao Pandora odlučila sam se za jednu narukvicu i par priveska.Sve je od srebra a i jedan ako dobro znam ima Swarovski dekoracije.Mnogo sam se radovala ovoj narukvici samo što mi je malo velika pa sad čekam da mi dođe manja.I zato ako imate u planu da naručite gledajte dobro veličine a i ne zaboravite da napišete BLOG5 za akciju 5% i da ne plaćate poštarinu!

You Might Also Like

7 komentárov

  1. Veľmi pekný náramok. Veľmi ma oslovil tvoj výber korálok.

    Ja som raz takéto niečo dostala od najlepších kamarátov k narodeninám a veľmi ma to potešilo.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som favoritom náramkov a korálikov :) pekný výber . Bdem rada ak si aj ty prečítaš niečo od mňa .
    http://beckystylee.blogspot.sk/2015/09/back-to-school.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kolko to vsetko spolu stoji??

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný náramek :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/foto-navod-nude-denni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nevedela by som dat tolko penazi na obicajny naramok ale pekny je :-)

    OdpovedaťOdstrániť