Urban

11:26


Utorkové prázdniny som využila úplne super,kedže som bola v Bratislave s kamarátkami.Mala som na plane íst na hrad ale plány mi nevišli tak som sa aspoň bola pozrieť v meste.Čo je na tom ešte lepšie ,že som bola v reštaurácii Urban ktorú vám môžem úplne odporučiť..Mam odtiaľ asi milión fotiek kedže kamaráta sa celkom baví fotením,ale asi 3 fotky odtiaľ sú použiteľne..Čo ma najviac zaskočilo v Urbane je ,že hned po tom ako som si sadla ku stolu doniesli nám pitie ktoré sme si ani neobjednali čo celkom cením na takýchto podnikoch.Obed bol dobrý aj ked som sa toho obávala kedže som si objednávala avokadový toast a pred tým som nikdy nejedla avokado.Každopádne rada sa tam vrátim ked budem mat čas v BA.Čo sa tyká fotiek čo vám sem pridám mne sa úplne páčia takže môžte čakať spam na mojom instagrame!
                                                                             xxx
Utorak smo imali neki praznik u školi tako da sam malo otiša u Bratislavu.Imala sam u planu da idem na tvrđavu dok nisam shvatila da ću bolje ići u restoran Ubran kde sam se oduševila!Tamo me je drugarica non stop slikala pošto se bavi slikanjem,ali ima samo 3 koje možem da objavim bez blama..Oduševila sam se odmah u restoranu kad sam sela za sto i u trenu su mi doneli piće koje nisam naručila.Ručak je bio super samo što sam se bojala da to pojedem pošto sam naručila avokado toast a nikad pre toga nisam jela avokado.Tako da mislim da najbliže kad ću imati vreme u Bratislavi ićiću opet tamo.A u slike sam zaljubljena tako da očekujte spam na mom instagramu!













You Might Also Like

11 komentárov

  1. Nádherné fotky, ale mala by si sa trocha viac usmievať, naozaj! :)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie okuliare sú super :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lepa jakna ,molim te gde si kupila??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. C&A,ali kupovala sam je prošle godine pa ne verujem da je još imaju

      Odstrániť
  4. kráááásne fotky ☺ ale trošku uprav text; chyby, čiarky, medzery a taaak, bude sa to ľahšie čítať ☺

    OdpovedaťOdstrániť