Sister's birthday

7:06

Nič iné posledne dni nečítam na blogoch ktoré sledujem len ako konci leto začína škola a podobne,pravdu povediac ja sa tak vôbec necítim.Práve preto vám sem dám pár mojich fotiek zo sestrinej oslavy kde som úplne zabudla na školu.Krátke čierne šaty z tými nič nepokazíte,tieto som mala oblečené druhý krát a asi aj posledný tento rok.Každopádne všetkým čo idú do školy už v stredu veľa šťastia ,držím palce ja si ešte tých 10 dní užívam prázdniny.

Ništa druga na blogovima koje pratim ne čitam samo postove kako se završava leto,opet škola..Ja toga nisam svesna i ne osećam se kao da se završava leto.Zato ću vam pokazati par slika koje su slikane na sestrinom rođendanu.Haljinu sam imala na sebi već drugi put na sebi a i verovatno poslednji put ove godine ,ali kratkom crnom haljinom ništa ne može da se pokvari.I naravno svima koji su krenuli u školu srećno,ja još uživam poslednjih 10 dana raspusta.
 
                                                   Dress KACOO FASHION
                                                   Sunglasses BORN PRETTY STORE

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Tieto saty nie naozaj...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love the shoes ! :)

    http://blackandgold16.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj :) Nominovala som ťa v TAGU : http://aduliksun.blogspot.sk/2015/09/tag-liebstar-award-tag.html :) Budem rada ak ho spravíš :)

    OdpovedaťOdstrániť