School,new health favs..

4:40


Už som som zase začala rozmýšľať ako minulí rok (ked som pozastavila blog,ani neviem kôli čomu),ale každopádne nechcem aby sa to stalo zase.Pravdu povediac prvý týždeň v skole nebol vôbec namáhaví ale nemala som inšpiráciu na príspevok.Čo sa týka škole samej nie som sklamaná,skôr to bude zo spolužiačok ktoré si urobili mienku o mne do predu a dúfam ,že vy nemáte z tým problém.Ďalej som "objavila nové špadlové vločky z jahodovou a jablkovou príchuťou na ktorých som zavisla.Chcela by som sa tiež opät dostať do toho režimu kedy nemám problém zo zdravým jedlom.Nie ,žeby som teraz mala ale "neviem" si odoprieť nezdravé.Prednedávnom som čítala príspevok od Linde Taylor v ktorom som sa našla..
Pevne dúfam ,že sa do toho režimu opäť vrátim,peknú nedeľu zatiaľ!

Opet sam počela da razmišljam kao i prošle godine (kada sam stopla blog,ne znam ni dal sam imala razlog) i naravno neću opet to da se ponovi.Što se tiče škole super je,ali dosta sam razočarana što se tiče devojka iz razreda,pošto misle o meni stvari koje nisu istina i tako se ponašaju..Prva nedelja u školi nije bila teška ali nisam ni imala inspiraciju za post.I kao što je dosta od vas primetilo za poslednja dva meseca je bio jedan post o mojoj ishrani.Imala sam dugo problem što se tiče jela imala sam neki blok,odpor da bi jela zdravo i stalno sam htela nešto loše.Ali sad opet hoću da  imam taj neki režim kako bi zdravo jela.I naravno za moju motivaciju sam pronašla u bio prodavnici zadrave musli koje su sa ukusom jagode i jabuke i obsednuta sam njima..

You Might Also Like

3 komentárov