Snack time!

12:39

Ahojte!Veľakrát sa ma pýtate čo zvyknem ranajkovať,obedovať,čo na desiatu..Kedže pre raňajky som už príspevok robila,aj ked som to toho dosť pomenila dnes vám ukážem čo zvyknem jesť na desiatu-olovrant a hlavne aby to bolo zdravé.A určite mi napíšte čo máte najradšej vy na desiatu-olovrant?

Ćao!Mnogo puta ste me pitali šta jedem za doručak,ručak,užinu..Danas ću vam pokazati šta najviše volim da jedem za užinu uglavnom da to bude zdravo.I  ne zaboravite da mi napišete šta vi najviše volite za užinu?


                     SUŠENA ZELENINA-SUŠENO POVRĆEAk nemáte radi zeleninu ako ja tak určite skúste sušenú.Nielenže je plná vitamínov má aj úžasnú chuť ktorá je skoro ako chipsy.

Ako ne volite povrće kao i ja  probajte sušeno.Nije do toga da je ukusno ali ima i mnogo vitamina.
SMOTHIE

Na toto smothie budete potrebovať len mlieko a orechy,ktoré spolu rozmixujete.Myslím  ,že je toto lepšie pred tréningom lebo to obsahuje dosť kalorií,a veľmi zasýti.

Za ovaj smothie treba vam samo mleko i orasi,to zajedno umutite.Mislim da je ovaj smothie kao i skoro svaki bolje popiti pre treninga pošto ima dosta kalorija,a i dosta zasiti.

MRKVOVO-JABLKOVY ŠALAT
SALATA OD ŠRGAREPE I JABUKE

Táto kombinácia šalátu je jedna z mojích obľúbených,zomlete jablko a mrkvu a ak vám nieje dosť sladké pridáte med.Najradšej to jem ked som po tréningu a aj tak viem ,že je to zdravé

Ova kombinacija salate je jedna od mojih omiljenih,sve što treba da uradite je samo da poseckate šargarepu i jabuku i dodate med.Najviše volim da to jedem posle treninga i naravno kad znam da je zdravo.

You Might Also Like

6 komentárov

  1. Ten smothie vypadá skvele! Určite ho skúsim. :)

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem mrkvový šalát,vôbec ma nenapadlo ma pridať si tam nejaké ovocie alebo niečo iné,určite to skúsim! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kolko tam ma byt orechov??

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mrkvu s jablkom som už nemala riadne dlho :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Konacno i ovaj post koji sam cekala vec dugo ,hvala puno pozdrav iz Srbije :*

    OdpovedaťOdstrániť