Hello Serbia!

6:23



Minulý týždeň som po pol roku opäť navštívila svoje rodné mesto v Srbsku ,mesto kde som prežila svoje detstvo,prvá láska,priatelia.Snažím sa tam chodiť stále častejšie ako sa dá.Tento raz som bola na prvom sv. príjmani mojej sesterky,kedy som bola naozaj štastná ,že som opäť bola s rodinou.Môžete sa tešiť pretože mám nafotené dva príspevky.Jeden je tento outfit ktorý bol fotený v Dunđerskovom zámku,tento outfit je asi jeden z mála ktoré by som nedala zo seba,ale škoda že kožušina a košeľa nie je moja.Požičala som si ich od Martiny,ale predsa je to moja skoro sestra.Daléj som sa vám chcela podakovať za najkrajší rok ktorí ste so mnou preši,cez moje zmeni,pauzy môžem povedať ,že tento rok čo mám blog mi zmenil dosť život.

Prošle nedelje nakon pola godine posetila sam svoj rodni grad u Srbiji,grad gde sam preživela svoje detinjstvo,prva ljubav,drugari..Trudim se da idem u Srbiju uvek kad mogu,i više nego što bi mogla.Ovaj put sam bila na sestrinoj pričesti,mnogo sam bila srećna zato što smo opet bili skoro cela porodica na okupu.Možete da se radujete zato što imam naslikanih dva outfita iz Srbije.Ovaj Outfit mi sr mnogo sviđa bukvalno bi mogla peri-nosi.Outfit je bio slikan na dvorcu Dunđerskih.I na kraj oću da vam se zahvalim za lepu ginu mog blogovanja,za to što ste bili celu godinu pored mene,i hvalabogu mogu da kažem da mi je blog mnogo promenio život.










You Might Also Like

5 komentárov

  1. Srbsko môže byť tiež krásne, pripomenula si mi moju kamarátku srbku, ktorú som predošlé leto spoznala :) A pekná vestička!
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá vesta je inak krásna a musí byť aj príjemná na dotyk :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekny outfit aj ked ja by som si to nevedela obliect na ulice :-D a kedy bude ten spominany druhy outfit co si tam tiez fotila?? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Si to ty Hagrid ? :OO

    OdpovedaťOdstrániť