Perfect day!

5:15

Po názve si asi myslíte ,že  som mala perfect day,ale to je preto ,že som nebola v škole.Ani neviem ako to rýchlo beží,a už podávam prihlášku na strednú školu.Pred týždňom som pridala príspevok a mám pocit ,že som ho fotila iba včera.Naozaj ten čas musí ísť tak rýcho? Predsa len mám iba 15 rokov a 3 týždne mi ubehli ako 2 hodiny.Ale toto je trochu do téme.Dnes vám pridávam takto doobeda príspevok,pretože som nebola v škole.Uprimne by som takéto dni brala pravidelne.Dnes mám pred sebou tréning takže sa môžem len tešiť.Mám na sebe náhrdelník ktorý mám z womanology ktorý rada kombinujem či už takto športovo-elegantne alebo len elegantne.A v tom vám chcem pripomenúť ,že ešte stále máte možnosť sa zapojiť do giveaway v ktoréj môžete tiež vyhrať takíto náhrdelnik,alebo nieaké náušnice stačí si len vybrať,giveaway nájdete TU!

Verovatno mislite da sam imala perfect day,ali to je samo zbog toga što nisam bila u školi.Ni ne primećujem ali tolko mi brzo ide vreme,da sad dajem prijavu na srednju školu.Pre neku nedelju sam dala post i imam osećaj da sam to tek juče slikala.Stvarno mora vreme da ide tako brzo?Ipak ja imam samo 15 godina i 3 sedmice mi prošli kao 3 sata.Dnas vam dajem opet outfit post,malo skorije kao što ste navikli ali pošto nisam bila u školi imala sam vremena da napišem post.Na ovakve dane bi pristala i svaki dan.Danas imam samo trening tako da sam mnogo srećna.Imam na sebi ogrljicu sa eshopa womanology koji volim da kombinujem ovako,ili elegantno.Uz to ne zaboravite da još stalno traje giveaway u kojoj možete isto da osvojite ovu ogljicu ili nešto slično kao i minđuše,giveaway možete da nađete OVDE!








You Might Also Like

7 komentárov

  1. a toto je tvoj najlepší outfit podľa mňa ! super, fakt ti to ide :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné fotky ... páči sa mi, že sa fotíš medzi ľuďmi a nie niekde v tmavej uličke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaujímavý outfit :-) jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása :-)
    http://justaddcourage.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá bunda a topánky sú úplne mega !
    http://stylebymyself.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekný príspevok :)
    Bola by soma rada ak by ste si aj vy pozreli môj blog a zanechali pekný komentár :)
    tu je darkbrown

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten náhrdelník a blúzka sú top :) Veľmi sa mi páčia!
    https://thebrunettesaladsblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť