Can't wait for summer!

6:27

Konečne mám fotky outfitu ktoré som nafotila už skoro pred mesiacom v Srbsku na prvom sv. prímaní.Kožené rifle čo mám na sebe sú z C&A a najväčšiu chybu som urobila ,že som nedávala moc pozor pri kupovaní a skúšaní a náhodou som si zobrala asi 2 čísla väčšie ako čo som chela.Pôvodne som mala mať sako ale to som si radšej nechala na príjmačky na strednú,preto mám kardigan z koženimy rukávmy z Reservedu.Takže v pondelok a stredu ma môžte stretnúť v Bratislave.Kedže tento outfit som fotila v Srbsku kde som bola len na 4 dni,už odpočítavam dni do leta!

Konačno imamslike outfita koji sam slikala već u srbiji pre nekih mesec dana na sestrinoj pričesti.Kozne farmerke koje imam na slikama su iz C&A,i najveću grešku što sam uradila je što nisam gledala i uzela 2 broja veće farmerke.Navodno sam htela da imam u crkvi i restoranu sako ali bolje sam ga ostavila za primljeni na školu,zato sam imala na sebi kardigan sa koznim rukavama iz Reserveda.Kao što već znate u Srbiji sam bila samo 4 dana što je bilo za mene mnogo kratko,zato već gledam kolko dana ima do leta da vec idem u srbiju.Tako da ako bi hteli možem da uradim neki mali meet-up.











You Might Also Like

5 komentárov

  1. vera perfektné, asi tvoj najlepší outfit čo si sem postla!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gde ce biti meeting?? najlepsa :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odkial kabelka?? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Predobra ti je prva fotka a i komb <33

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Predobra ti je prva fotka a i komb <33

    OdpovedaťOdstrániť