Entrance exams

6:22

Ahojte!V prvom rade sa chcem podakovať všetkým ktorý mysleli na mňa v pondelok a držali mi palce.Cez ten veľký stres som to zvládla, a dobre som napísala príjmačky takže som prijatá na strednú školu.Toto je outfit ktorý som mala mať na prijmačkách ale zdalo sa mi to trochu vulgárne preto som to mala oblečené až po všetkom ked som bola z kamarátkamy vonku osláviť môj dlhoočakávaný splnený sen. 

Ćao!Pre svega, hoću da se zahvalim svima koji su mislili na mene u ponedeljak i držali mi fige.Kroz veliki stres dobro sam napisala testove za srednju školu tim putem su me odmah primili.Ovo je outfit koji sam trebala da imam na testovima,ali činilo mi se malo vulgarno,zato sam ovo imala obučeno posle svega, kada sam bila sa drugaricama da proslavimo moj dugo očekivan san koji se ispunio.
Blazer-GERRY WEBER
T-shirt-RESERVED
Jeans-C&A
Sneakers -H&M
Sunglasses-RAY BAN


You Might Also Like

7 komentárov