Hello spring!

11:13


Ahojte!Vôbec som nemala tento týždeň a ani minulý čas na blog.Však viete ako to ide ked ste v 9-tom ročníku a máte pred sebou monitor o pár dní.Pridávam vám sem fotky outfitu v ktorom sa cítim za posledné týždne najlepšie kedže stále behám do mesta,pre knihy,doučovanie..Mám na sebe najlepšie tričko od ICAM .Vansy ktoré mojí čitatelia už znenávideli koľko som ich milovala,ale cez všetky "hejty" od vás ich stále nosím raz za čas.Hlavne si myslím ,že by ste nemali prestať niečo nosiť kvôli názoru iných,predsa len nosíte to vy a nie ony.Sama musím byť vždy pohodlne a zároveň aj pekne oblečená a nie tak ,že by som sa stále musela upravovať,naťahovať tričko a podobne.A ku kraju to najlepšie už onedlho môžte čakať jarnú GA.

Ćao svima!Nikako nisam imala vreme ovu nedelju ali i prošlu za blog.Znate kako to ide kad ste u 9 razredu a za par dana ćete imati pred sobom najveće testove za celo školovanje?!Dajem vam ovde slike outfita koji mi je sad mnogo udobni,pošto stalno moram da idem u grad,na privatne časove..Imam na sebi bluzu koju imam od ICAM.Vans patike koje si svi zamrzeli uz mene zato što sam ih prošle godine mnogo obožavala.Ipak meni je svejedno za sve te "hejtove" koje su mi pisali obujem ih nekad.Uglavnom mislim da svako treba da nosi šta mu se sviđa bez obzira šta drugi kaž.Ipak to nosite vi ne oni.Uvek kad nešto oblačim moram da se osećam dobro u tome ali mora i to da bude lepo i da ne bude da stalno moram nešto popravljati,I najbolje za kraj u toku ovog meseca možete da očekujete prolećnu giveaway.









You Might Also Like

4 komentárov

  1. okuliare sú super! a držím palce na monitore :)

    http://simonattanomis.blogspot.no

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Well, if you post it in OUR GROUPS and you should really do an English version too... http://londonfashionsociete.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie bríle sú super :O

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. chválim outfit vážne sa ti vydaril :) a tie okuliare TOP :3 nenormalne žerem tvoje vlásy jake ich maš fajne :3 :D :)

    OdpovedaťOdstrániť