DULCIA

8:44


Ahojte!Ešte začiatok januára som dostala otestovať novinky od značky Dulcia.Je to prírodná kozmetika čo je veľký plus aspoň pre mňa.Všetky produkty ktoré predávajú  sú ručne ními vyrobené.Som rada ,že som mala možnosť vyskúšať tieto produkty,a preto dakujem tímu Dulcia.

Ćao svima!Na pocetku januara sam dobila da testiram nove stvari od marke Dulcia.To je prirodna kozmetika sto je veliki plus za mene.Svi produkti koje prodavaju su oni napravili rucno.Veoma mi je drago sto sam mogla da probam ove produkte i zato hvala timu Dulcia

Najviac som sa zamilovala so tohto šľahaného masla ktoré ma dokonalú vôňu,vonia ako čokoláda a šľahačka spolu.Maslo má dosť hustú konzistenciu ale ked ho dáte na pokožku hned je stopené. Po prvom týždni som videla výsledky na pokožky,kedy som videla ,že mám prúžnéjšiu pokožku a hlavne nebola taká suchá ako pred tým. Cena je 12,90 €

Najviše sam se zaljubila u ovi "šlag" body butter,koji ima najbolji miris čokolade zajedno sa šlagom.Krema je dosa gusta ali kad je dam na kožu odmah se raztopi.Posle prvoe nedelje videla sam razlikuna koži,imala sam fleksibilniju kožu i nije bila toliko suva kao pre.Cena je 12,90 €


Daléj je tu pleťový krém ktorý dokonale hydratuje,zjemňuje,čistí a všetko možne.Je aj proti vráskám ale chvalabohu ja sa tým ešte netrápim.Tento krém nemá až tak príjemnú vôňu ako maslo ale hlavné je aby pomáhal.Aj ked prvé dni mi dosť sťahoval pokožku a po nanesení sa bol ako guma ale teraz je to už dobré,nič sa nelepí a viac mi hydratuje pleť.Cena je 13,90 €

Zatim imam kremu na kožu koja savršeno hidratuje,čisti i ublaži kožu.Takođe je i protiv bora ali na sreću ja ih nemam.Ova krema nema mnogo dobar miris ali uglavnom može da pomogne.Prve dane nisam imala na koži dobar osećaj i bila je kao guma ali sada je super.Cena je 13,90 €

Tento krém toho ,že mi dosť pomohol má tiež dokonalú vôňu.Vôňa je kofeinová-káva niečo dokonalé.Aj ked nepijem kávu táto vôňa ma očarila.Skoro každý večer som si trochu rozotrela okolo očí a to len trochu kedže je veľmi mastný. Zabránil tomu aby som mala opuchy okolo očí a hlave som nemala veľké kruhy pod očami.Cena je 7,90 €

Ova krema osim činjenice da mi je dosta pomogla ima savršeni miris.Miriše kao kafa,ja ne pijem kadu ali ovo je stvarno savršeno.Skoro svake večeri sam namazala pariju gde su oči,ali samo malo zato što je stvarno masna.Nisam imala podočnjake i crvene oči.Cena je 
7,90 €

Myslím ,že každéj z nás je dôležita časť čistenie pleti,a tím čo nie je mala by byť.Ja som biodermu vimenila za túto čistiacu emulziu.Dokonale vyčití pleť,ja ju používam po odmaľovaní a som s ňou nadmieru spokojná,cez to ,že je dosť mastná.Cena je 8,50 €
Mislim da skoro svakoj od nas je dosta važan deo kad čistite kožu,a ako nije trebao bi da bude.Pre sam koristila Biodermu i sada korisitm ovu emulziju.Savršeno čisti kožu,ja ju korisitm posle odšminkanja i mnogo sam zadovoljna.Cena je 8,50 €

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Ahoj je aj kamenny obchod alebo len e-shop??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobry ucet
    Momentalne iba e-shop:
    https://www.dulcia.sk/index.php

    OdpovedaťOdstrániť