No stress,relax

12:10


Ahojte baby, v prvom rade sa vám chcem prepáčiť , že som nepridávala žiadne random príspevky ktoré som sľúbila ale wifi bola slabá a jeden príspevok by trval necelý deň a leto stráviť nad notebookom a písať príspevok naozaj nechcem. Keďže ste mi na fb dosť písali správy typu "kde idem na dovolenku;s kym tam idem..." tak som sa rozhodla , že napíšem tento príspevok. Tie baby čo ma sledujú na instagrame alebo súkromnom facebooku, alebo moju sestru viete kde som bola a tie čo neviete najprv som bola v Crikvenici v Chorvátsku kde som si to celkom užila až na to počasie. Najprv sme boli jeden deň v Záhrebe na chate a  až potom sme išli do Crikvenici.Som rada , že som si konečne po dlhom čase odychla zbavila stresu.Videla niečo nové, so sestrou sme veľmi nechceli chodiť po pamiatkách tak sme radšej "chillovali".
Tie baby čo ma sledujú už od začiatku  vedia , že som sa narodila v Srbsku a preto som tam strávila 2 a pól týždne . Veľmi je príjemné prísť niekde kde som sa narodila a kde mam skoro celú rodinu, kamaratky.. Keďže som v Srbsku bola bez rodičov a boli tam aj moje kamarátky chcela som si to užiť. V meste ktorom som bývalá je pomerne dosť klubov a skoro každý večer sa žije. Spoznala som aj nových ľudí ktorých som si obľúbila aj po krátkom čase. 
Nechcem vám tu už veľa písať dám sem random fotky . Ešte na záver vám chcem iba povedať , že chystám v tejto dobe celkom dosť príspevkov.  
Rada si prečítam ako vy trávite leto a kdeĎakujem za  každý komentár :)
trochu zabava :D

You Might Also Like

0 komentárov