Early christmas gift

4:17


Každý rok pred Vianocami mám asi najväčšiu radosť z darčekov ktoré dostanem pred Vianocami alebo po.Nielen rodičia mi ich dávajú ale tento rok som tiež dostala od e-shopu postovnezdarma s ktorým už cez rok spolupracujem túto super vecičku.Prednedávnom ked som bola v DM som sa po tomto dosť pozerala a uvažovala nad kúpou ale nevedela som či sa oplatí dať na niečo 150 eur a viac ak to nie je možno dobré.Hned ked mi prišiel tento čistič tak som sa nevedela dočkať kedy ho vyskúšam. Po tom ako som si očistila pleť mala som pocit ,že je jemnejšia na dotyk a aj čistejšia.Má to 5 nadstavcov ja som zatiaľ vyskúšala iba 3 lebo som ešte neprišla na to na čo slúžia všetky.Myslim ,že každý čo ma aspoň trochu problém z čiernym bodkami a podobne mal by toto vyskúšať..
xxx
Svake godine pre Božića se najviše radujem poklonima koje dobijem pre.Tako i ove godine kao i od roditelja što sam dobila,obradovao me je i e-shop sa kojim više od godinu dana sarađdujem to je postovnezdarma.Pre par dana kad sam bila u DM videla sam stvar sličnu ovoj i planirala sam da je kupim,ali nisam znala dal teb na kupim nešto za 150 i više eura i možda neće biti dobro.Odmah kad mi je stigao morala sam da probam i bila sam oduševljena.Posle čišćenja moja koža je bila mekana a i nisam imala toliko mitisera.Mislim da svako ko ima barem malo problema sa
bobuljicama i slično treba ovo da proba.


You Might Also Like

1 komentárov