Christmas giveaway!-Internetional

6:22

Kedže na blogu prebieha blogmass napadlo ma ,že by som vás mohla potešiť malou vianočnou súťažou..Vyhrať budete môcť slnečné okuliare ,ktoré som nemala príležitosť ich nosiť a nechcem ich mať len tak doma..Plus 6 dievčat si vyberiem ktorým pošlem vianočnú pohľadnicu a dopis odo mňa  ,tiež k tomu darček ktorý bude prekvapenie.Aby ste sa zapojili do sútaže potrebné je:
 -sledovať môj blog cez GFC
-nechať v komentáre váš e-mail cez ktorý vás môžem kontaktovať.Veľa šťastia!
xxx
Sa blogmassom je vreme i za nagradnu igru.Možete da osvojite naočare za sunce,koje sam dobila ali nisam stigla da ih nosim ni jednom.Plus to 6 dovojka ću izabrati koje će dobiti razglednicu od mene plus poklon koji će biti iznenadenje.Da bi ste pobedili dovoljno je da:
 -pratite moj blog preko GFC
-i naravno da ostavite svoj email u komentaru ,da bi mogla da vam napišem.Srećno! 

x
xx

It's time for christmas giveaway.You'll be able to win the sunglasses..Plus 6 girls I will choose to who will I send,x-mas postcard and letter from me,and also to that gift which will be surpise. .All you have to do is:
-Follow my blog on GFC
-Leave a comment below with your email address.Good luck!

You Might Also Like

10 komentárov

  1. Sanja Mitrović sanjam645@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš hezkej blog. Je to zase něco jinýho než ty, co navštěvuji denně.
    martykabe@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC : Majkla Novotná
    E-mail : Michaela.Novotna24@email.cz
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. email : kasanova.valeria@gmail.com
    môžeš sledovať aj môj blog na hello-vali.blogspot.sk
    a taktiež beží moja giveaway na instagrame na hello_vali

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeeej, to je zlaté s tými pohľadnicami :)
    email: bircakova.barbora@gmail.com

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jé nádherná Giveaway. Já nosím sluneční brýle celoročně. I v zimě, tak mě by se tato soutěž velmi hodila :) Sleduju tě přes GFC jako KačaVal kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť