Blogmass #1

8:41

Dúfam ,že ste všetci už vianočne naladený ako ja,mesto je už vyzdobené ešte len zostal náš dom bez ozdôb.A to ma pravé inšpirovalo aby som tento mesiac urobila blogmass.Ide o to ,že sa budem snažiť pridať čo najviac príspevkov zameraných na Vianoce,to budu vianočné outfit posty ako aj recepty a makeup tutorialy..Dnes mam pre vás moje 3 obľúbene doplnky na zimu.
xxx
Nadam se da ste svi spremni na božićnu atmosferu kao i ja,u gradu je već okiteno samo još naša kuća nije.I to mi je dalo inspiraciju za ovaj mesec što se tiče Blogmassa.Ovaj mesec ću stavljati najviše postova u Božićnoj atmosferi,biće outfit postova,mejkap tutoriala,i naravno zdrave hrane..Danas imam za vas moje 3 omiljene asesoare za ovu zimu.

Prvá vec je flaša MY BOTTLE,ktorú som dlho chcela no nakoniec som ju dostala od Poštovné zdarma.Kedže kelímky na čaj ma začali nudiť myslím ,že je toto dobrá náhrada.

Prva stvar je flaša MY BOTTLE,koju sam dugo htela i na kraju sam je dobila.. Svako jutro kupujem čaj sa sobom i to počelo da me smara tako da se nadam da me ova flaša neće smoriti.

Ďalej tu mam kabelku zo ZARY ktorá je stvorená na jeseň a zimu.už dávnejšie som vyrástla z ruksakov do školy a táto je dosť veľká..

Zatim imam svoju omiljenu torbu ZARA,koje je stvorena za jesen i zimu.Pošto već ne nosim torbe koje su stvarno za školu ,ova mi je taman.

A to najlepšie na kraj je moja čiapka,ktora je ako stvorená pre mňa..Dlho som hľadala niečo ružové z trblietkamy ,lebo moje steny v izbe mi nestačia..Aj keď ju nosím iba niekedy,keď mám rovné vlasy už som si ju obľúbila..
I najlepše za kraj je moja nova kapa,koja je stvorena za mene..Dugo sam tražila nešto ružičasto sa šljokicama pošto moji zidovi u sobi nisu dovoljno dobri..Iako je ne nosim stalno,uglavnom kad imam ravnu kosu al zato je volim..

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Fľašku mám.. Pozor nech nepadá a nech sa neobíja.. Kamarátke začala pretekať zo spodu a mne z vrchu .. :(

    giveaway na blogu o skvele ceny neváhaj sa zapojiť v súťaži nájdeš EOS balzam ale aj lak na nechty a iné ďalšie ceny.
    http://nicolettelear.blogspot.sk/2015/12/giveaway-time.html


    Nicolette Lear

    OdpovedaťOdstrániť