Youtube?

8:56


Myslím ,že je správny čas zverejniť moje prve video na môj ytb kanál.Kedže videá som už dávno sľubovala ale ked dal niekto temu o mojích videal vždy som to ignorovala lebo som nechcela zverejniť svoje prve video.Hejty nielen na blogu ale aj na instagrame či na snapchate sú u mňa na dennom poriadku,a práve preto som nechcela nikdy vidať svoje video.Asi nie som jediná čo sa niekedy bála hlavne "čo povedia ostatný" ale ľudia na ktorých mi záleží ma podporuju a ostatných som sa naučila ignorovať.Preto chcem podporiť všetky dievčatá čo sa boja začať práve preto.Môj kanál si môžete nájsť TU a čoskoro tam môžete nájsť moje video ktoré bude Q&A a otázky mi môžete písať  do komentáru alebo správy..
xxx
Mislim da je nastalo vreme kad konačno želim da uploudnem video na youtube.Što se tiče tema videe na ytb stalno sam izbegavala.Hejtove na blogu kao i na instagramu ili snapchatu dobijam svaki dan ,ali hvalabogu me ne zanimaju kao pre.Verovatno nisam sama kojoj je strah bio zbog toga "šta će reći ljudi" ,moja porodica kao i drugare koji mi znače nemaju ništa protiv toga već me i podržavaju i to je jedino šta mi sad znači.Moj youtube možete da otvorite OVDE i u najbližem periodu biće moje prvo video i to je Q&A tako da sva pitanja možete da mi pišete u komentar..

You Might Also Like

8 komentárov

  1. zasto nikad nisi pisala o porodici? :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Držím ti palce a teším sa na video! :)
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zasto si stavljala silikone u usta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Da bi imala/o šta da pitaš. FU

      Odstrániť
  4. Kada si pocela da se sminkas I kada misliss da je normalno poceti?Da li nekad citas komentare?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež sa stránim zverejňovať niečo konkrétnejšie o sebe na blogu ... Každopádne ti držím extrémne palce.. Táto fotka by ťa mohla pobaviť: KLIK

    ...Pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť