What's up?

1:15

Mohli ste si všimnuť ,že moja aktivita za posledné dva týždne trochu (viac) klesla..Nad všetkým som rozmýšľala len nie nad blogom.Práve preto lebo som sa sťahovala,každý kto sa aspoň raz sťahoval vie o čom hovorím.Ale už chvalabohu píšem z novéj izby a mám pocit ,že iné prostredie zmenilo moje inšpirácie,preto môžte čakať veľa nových príspevkov.Určite mi dajde vedieť ak by ste chceli room tour!
xxx
Verovatno ste primetili da za poslednji mesec nisam mnogo aktivna..O svemu bi razmišljala samo ne o blogu.Zbog toga što sam se selila ,mislim da me potpuno razume taj ko se barem jednom selio.Ali hvalabogu ,već pišem iz nove sobe,i shvatila sam da imam mnogo više inspiracije ovde ,nego u stanu gde sam živela,zato i možete da očekujete mnogo novih posta.I naravno ako oćete room tour pišite mi!

You Might Also Like

1 komentárov