Hacked insta

7:35

To ako som dnes prežila hakovanie môjho instagram profilu nebudem hovoriť ale hlavne je ,že ho už mám späť..Ale opäť tu máte ďaľšiu sériu mojích insta fotiek z novembra.Mesiac bol zaujímavý čo budete môcť vidieť aj na fotkách..
xxx
Ne znam ni sama kako sam preživala danas to kad mi je instagram bio hakovan,ali hvalabogu već ga opet imam..I kao svakog meseca ovde imam za vas seriju mojih instagram slika za mesec november.Ceo mesec je bio zanimljiv ,što možete da primetite na slikama..


You Might Also Like

4 komentárov

  1. super fotky :) Tá tretia je skvelá ! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. "Neviem ako som prezila to ze mi hekli instagram" si normalna vobec??

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky. Ta rtěnka je úžasná :-)

    OdpovedaťOdstrániť