Fall favs

7:00


Milujem jeseň,nielen kvôli počasiu,a tomu ,že môžem nosiť ugg ale aj kvôli mejkapu.Čo sa týka tejto jeseni od minulej sa zmenilo to ,že som začala byť závislá na tmavých rúžoch,ako aj na kontúrovaní tváre ale to budete vidieť v nasledujúcom príspevku.Dnes tu môžete vidieť moje obľúbené veci za túto jeseň...Aké sú vaše obľúbené veci za jeseň?
xxx
Obožavam jesen,ne samo zbog vremena i ugg čižmama ali i zbog šminke.Što se tiče ove jeseni od prethodne,sad sam poludela za tamnim karminama, isto sam počela više da konturišem lice ali to če te videti u narednom postu.Danas možete da vidite ovde moje omiljene proizvode za ovu jesen..Koje su vaše omiljene beauty proizvode za jesen?





You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ten concealer od Essence som mala aj ja, ale aj ten najsvetlejší je na mňa veľmi tmavý a oranžový :D Preto teraz používam na pleť len výrobky od Dermacolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slika kako ti stoji karmin??:*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten rúž vyzerá super !!! :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstin rtenky vypada skvele.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aká je značka tej lícenky? Vyzera skvele!

    OdpovedaťOdstrániť