New love?

2:51

Už dlhšiu dobu som bola zaľúbená do tejto paletky,aj ked som videla aj krajšie ale stále ked som cestovala musela som vláčiť zo sebou každú paletku a začínalo ma to nudiť.Práve preto som si objednala túto paletku z Poštovné zdarma,po pravde čakala som možno niečo lepšie.Paletka sama o sebe nie je zlá celkom dobre je pigmentovaná ale čo ma najviac zaskočilo bolo ked som ju otvorila pár tieňov bolo rozbitých a boli celkom aj rosipané po ostatných.Všetky tiene som zatiaľ ešte nestihla vyskúšať ,ale možno v najbližšej dobre bude nieaký príspevok na líčenie.A ak si ju plánujete objednávať radšej si ju kupujte v kamennom obchode aby sa vám nepoškodila.
xxx
Već neko vreme sam bila zaljubljena u ovu paletu pošto ima sve boje koje meni trebaju a mene stvarno smarala da na putovanja nosim sve šminke sa sobom.Zato sam i naručila iz e-shopa Poštovne zdarma ovu paletu ali očekivala sam nešto lepše.Senke nisu najgore ali kad sam je otvorila par ih je bilo razbijenih.Sve boje još nisam probala ali možda ću raditi neki mejkap tutorial sa ovom paletom.I naravno ako planirate da kupite ovaku neku paletu idite u normalnu prodavnicu a ne naručujte na e-shopama da ne bi ste prošli kao ja.




You Might Also Like

7 komentárov

  1. Aj mne sa v nej pár tieňov rozbilo, tak som ich musela opravovať, dávala som k tomu návod aj na blog, keďže takéto nehody sa stávajú hádam každej kočke :) Návod na opravu nájdeš tu: http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/05/urob-si-sam-oprava-rozbitych-ocnych.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletka je nádherná, ale sama bych z ní využívala pravidelně asi jen +- 10 stínů :)

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paletka vyzerá fajn, ale neviem, že či bude spĺňať účely, vyzerá to tak, že sa budú tiene poriadne prášiť, ale až ju poriadne odskúšaš, daj určite vedieť:)

    Bari Bircak

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pakovou paletku potřebuje snad každá žena.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na túto paletku som pozerala aj ja ale bála som sa ju objednať aby sa mi cestou nepoškodila :D ale inak sú v nej úplne super farby !
    BoraSparkle

    OdpovedaťOdstrániť