Selfiestick?! Poštovne zdrama

11:15




Už asi pred týždňom mi prišiel selfiestick z e-shopu Poštovné zdarma.A preto ste sa ma pýtali aj na asku názor na to a podobne veci..Celkom je logické ,že nemám na to zlý názor ked som si ho objednala.Kedže denno denne vidím na sociálnych sieťach nadávky a urážky na ľudí ktorý ho vlastnia.Vždy som bola toho názoru ,že nech si každý robí a kupuje to čo chce a tiež robí.Ja som si ho obľúbila dosť takže mi je naozaj jedno čo si iný myslia.Na tomto selfiesticku je dosť nevýhoda ,že nie je pripojenie bluethoot čiže si musím nastavovať časovač,v ponuke majú aj iné takže si asi prídete na svoje..Aký vy máte názor na túto super vec?

Već pre nedelju dana mi je došao selfiestick koji je iz Poštovne zdarma e-shopa.Dosta sam dobila pitanja što se tiče toga..Dosta je logično da nisam protiv ovoga pošto sam ga naručila.Pošto svaki dan vidim na fejsu,instagramu itd. hejtove i psovke na selfiestick samo zbog toga što ga je neko kupio,ovde ne vidim logiku..Uvek sam bila za to da svejedno ko treba da kupi ono što mu se sviđa i da treba da bude svejedno šta drugi misle.Ja sam ga mnogo zavolela i full mi je svejedno šta ko misli.Malo je problem u ovome silfiesticku što nema bloethoot priključenje za telefon.
Šta vi mislite o selfiesticku?




You Might Also Like

7 komentárov

  1. Veronika preboha som si myslela ze si aspon ty normalna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nechápem čo má selfie stick s tým či je normálna -_- každý má právo kúpiť si čo chce....má to XY ľudí tak prečo to nemôže mať aj ona? -_- milujem také "skvelé" názory :D

      Odstrániť
  2. Podla mna uplna blbost ale tvoj nazor ti neberiem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super stvar imam kod kuce jedan stap i prezadovoljna sam njime

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavé.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už dlhšie rozmýšľam, že by som si túto srandu kúpila a čím ďalej, tým viac sa mi páči, akurát neviem, či by to pasovalo na môj mobil (má neobvyklý tvar :-/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taking the perfect selfie is an art. We understand how important it is to get the perfect shot which is why we created the perfect accessory - Selfie Stick Online made with the same craftsmanship and genuine materials we use for our phones, like wood and leather. Because your selfie stick should be as unique as you are

    OdpovedaťOdstrániť