Rainy summer

4:26







Môjmu šťastiu nebolo koniec ked som práve zistila ,že tento rok idem do školy až 9.
septembra.Naozaj ma to prekvapilo a vôbec mi už asi nevadí toto upršané počasie..Tak pri posledných týždňoch oddychujem a snažím sa čo najmenej myslieť na školu.Pri daždi čaji si tiež rada prečítam knihu,a najnovšiu ktorú čítam je "Veronika sa rozhodla zomrieť" pri ktorej som sa asi najviac odreagovala..Ako vy ešte využívate posledný týždeň?

Mojoj sreći nije bilo kraja kad sam danas saznala da mi ove godine škola počinje 9. septembra.Stvarno sam bila srećna i sad mi verovatno ni ne smeta ova kiša..Tako da dok je napolju kiša ja kod kući pišem post i pijem čaj i čitam knjigu..Nova knjiga koju čitam se zove "Veronika je odlučila da umre" pored koje stvarno odmaram..Kako vi provodite poslednja dane?

You Might Also Like

6 komentárov

  1. milujem tu knihu!! :-)
    Super článok

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ne ynam koja je knjiga u pitanju ali ja poslednje dane samo odmaram nisam spremna za skolu.....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veeeľmi sa mi páči, že píšeš bilingválne! ten druhý jazyk je srbčina? alebo chorvátčina? alebo niečo tretie na ten štýl? :D A Paulo Coelho je kapacita sama o sebe.
    justaddcourage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano srbčina,kedže som sa tam narodila tak mi to nedalo nepísať aj v tom jazyku.

      Odstrániť
  4. I read that book couple of years ago and I liked it :) Nice blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Volim Paula Koelja, ali nisam pročitala ovu knjigu! Lep način da se provedu poslednji dani na raspustu :)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť