New hair

7:20

Už dlhšiu dobu ste mali možnosť vidieť v akom stave sú moje vlasy.Pravdu povediac mne sa vôbec nepáčili,kedže boli príliš husté a zničené od farby ale na ostrihaním som nikdy nerozmýšľala kedže som vždy chcela mať dlhé vlasy.Ale pred pár dňami som vstala s povedala si ,že musím s nimi niečo urobiť.Tak sa aj stalo včera som si dala skrátiť vlasy o 10 centimetrov minimálne.Môžem povedať ,že som úplne šťastná a je mi ľahšie,problém je ,že som to dnes ráno aj trochu oľutovala.Takže budem rada ak mi napíšete ak viete o nieakých tabletkach,olejoch,.. na zrýchlený rast vlas.

Već dugo sam razmišljala da bi bilo dobro kad bi se ošišala,samo zbog toga što se meni moja kosa nije nikako sviđala.Pošto imam mnogo gustu i uništenu kosu zbog farbanja,jakog peglanja..Nikad nisam htela da se šišam što se tiče dužine,uvek sam dva dana preplakala pošto sam htela dugačku kosu.Ali pre par dana kad sam ustala puno som razmišljala i došla do zaključka da mi hitno treba nova frizura.Zbog toga sam juče bila kod frizerke i ostavila sam da mi skrati sa dužine 10 i više centimetra.Što se tiče kose mnogo sam srećna da nemam više suvu kosu i još 10+ problema.Ali danas sam skontala da oću ipak malo dugačku kosu pa zato ako znate neke tablete,.. za brži rast kose pišite mi.

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Tak tvoje vlasy bych chtěla hned! :)
    annatruksa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super to mas a urcite skus hairburst!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aka si skrata nenamalovana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. úplne si iná s takýmto učesom a hlavne nenamaľovaná :O žiaľ niô na vlasy som nepoužívala :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Počula som, že pomáha najmä zinok (v tabletkách), či už na rast vlasov ale aj nechtov ;)
    http://inspireunivers.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. takto to máš omnoho lepšie, dobre si spravila - neľutuj to :) vlasy dorastú a takto ti to svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. podla mna si mala dlhe lepsie ale rob co chces...

    OdpovedaťOdstrániť