WELCOME SUMMER

4:32



Práve sa chystám na akciu v Senci ktorá je dosť populárna a je to otváranie jazier na ktorú som čakala už celé leto!Veľa z vás mi písalo ,že či sa tam nemôžte stretnúť so mnou ale myslím si ,že to tam nebude moc dobré miesto na nejaký meet-up kedže tam bude milion ľudí. Pre tento deň som zvolila tento outfit ale kedže je asi 35 stupňov v Senci nieje to dobý nápad.Každopádne  kto tam ide nech sa zabaví.Tieto dni sa budem snažiť nafotiť ešte pár outfitou kedže prišla moja sesterka ako prekvapenie a dosť si vymieňame oblečenie.Viac fotiek môžte vidieť na mojom snapchate @verondzaa.

Upravo se spremam za veliku akciju koja je u Sencu,na koju sam čekala ovu celu godinu!Velike otvorene žurke to je nešto stvoreno za mene..Mislila som da ću ovo imati obučeno na sebi ali u Sencu je 35 stepeni tako da mislim da je to mnogo loša ideja.Ovih par dana ću slikati još par nekih outfita pošto je došla kod mene moja sestra iz Srbije kao iznenađenje tako da dosta menjamo stvari ne zna se ko pije ko plaća..Celi dan ću stavljati slike na moj snapchat @verondzaa dako da tim putem možete da me pratite celo veče..



You Might Also Like

4 komentárov