Spring favs

7:38


Ahojte,práve som zistila ,že je už polka mája a ja som mala asi 2 príspevky za tento mesiac,aj ked ich mám naplánovaných ešte asi 10 takže sa máte na čo tešiť.Dnes vám ukážem moje 3 obľúbené veci ktoré som najviac používala za posledné 3 mesiace.Dúfam že nie som jediná komu tieto mesiace úplne rýchlo prešli?A určite mi nezabudnite napísať vaše obľúbené produkty za túto jar!

Ćao,upravo sam skontala da je već pola maja a ja imam za ovaj mesec samo 2 posta,planirala sam ih mnogo više i nadam se da ću sve stići.Danas ću vam pokazati moje 3 omiljene produkte koje sam najviše korisitla proteklih 3 meseca.Nadam se da nisam jedina kojoj je ovaj mesec prošao brzo?I ne zaboravite da mi napišete koje su vaše omiljene proizvode za ovo proleće!



Prvá vec je blender,ktorý mám z e-shopu Born Pretty.Dlho som rozmýšľala či áno alebo nie,lebo som na blender počula aj chválospevy ale aj sklamania.Nakoniec som zistila ,že je to jedná z najlepších vecí čo sa týka pomôcok na maľovanie.Takže len odporúčam a ak si ho budete chcieť obiednať alebo niečo z ích e-shopu zadaním kodu VMET10 budete mať zľavu -10%..

Prva stvar koju ću vam pokazati je beauty blender,koji imam iz e-shopa Born Pretty.Dugo sam razmišljala dal da ga uzmem ili ne,zato što sam čula i pohvale ali i razočarenje.Na kraju sam saznala da je to jedna od najlepših stvari koje koristim.I ako oćete da ga naručite ovaj blender ili nešto iz tog e-shopa,ukucajte kod VMET10 i dobićete popust -10%..

Zas a znova musím pochváliť krém od Dulcia,ktorý som si obľúbila už dávno vdaka vôni ale aj ako veľmi pomáha.Môžem povedať ,že ho skoro každý deň používam aj kôli tomu ,že mám alergiu a toto je jeden z mála čo mi neškodí.Na kraj už len rúž od Maybelline ktorý je pre mňa ako stvorený na jar-leto v odtieni 140 Juicy bubblegum.Určite odporúčam,dlho zostane na perách a ani nestojí veľa.

I opet moram da pohvalim kremu od Dulcia,koji mnogo obožavam  i koji mi je mnogo pomogao.Skoro svaki dan ga korisitm i još mi nije dosadio,i uglavnom to je jedna od mnogih krema koje mi ne smetaju zbog alergije.Na kraj samo karmin od Maybelline koji je kao stvoren za proleće-leto,u nijansi 140 Juicy bubblegum.Definitivno preporučujem,dugo ostaje na usnama a i ne košta mnogo


You Might Also Like

10 komentárov

  1. Ten rúž vyzerá super ja na také hubky moc nie som, no tá tvoja vyzerá super - hlavná vec je, či sa páči tebe :) Tiež sa mi niekedy stáva, že sa zobudím v polke mesiaca a žiadne články na blogu :)

    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten dulcia krem teiz mam a je najlepsi aky som kedy mala :-) a aku mas alergiu?? :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásna farba rúžu:)
    Veľmi by ma potešilo, keby si si našla čas na môj blog http://sajafrey.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná barvička rtěnky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/co-dela-hevi-hevikem.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. "Top 3 " a z toho 2 ti zaplatili aby si urobila prispevok

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dulca obchod je aj kamenny alebo len eshop? ? a posielaju aj na dobierku??

    OdpovedaťOdstrániť
  7. DULCIA šalje i za Srbiju li samo za Slovačku? :))

    OdpovedaťOdstrániť