Pullover for summer

13:44

Za posledný týždeň som bola zhrozená z tohto počasia,neviem ako u vás ale tu stále pršalo a bola zima.Také boli aj outfity posledné dni až na to ,že som niekedy mala aj bundu.Takže viem ako sa cítiete ked chcete nosiť už letné oblečenie a namiesto toho si musíte dať pullover alebo mikinu. Každopádne som chcela aby to bolo pohodlné!Náramok ktorý mám môžte kúpiť na bpstore zo zľavou VMET10! 

Za poslednju nedelju ovde je bilo haos loše vreme,ne znam kako kod vas ali ovde je bilo mnogo hladno i kiša.Takve su bile i moje outfite,koje sam nosila ove nedelje.Naravno sad znam kako se osćate kad hoćete već da nosite letnje stvari ali nije lepo vreme ni u maju i zato morate da uzmete pullover ili duks.Narukvicu koju vidite na slikama možete da kupite u bpstore sa kodom i popustom VMET10!
Pullover:C&A
Shirt:Rudnik,Jugoslavija
Bracelet:BPstore
Jeans:Bershka
Sneakers:Reebok






You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nije lepo sto zaboravljas Srbiju i ne znas da su ovde poplave...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kako su dobre fotke!:*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Píšeš ako ti je zima na +20 máš na sebe sveter aj tak ti je zima ale roztrhané kolená sú v pohode tam ti není zima že?!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten svetrík je pekný :)

    www.aduliksun.blogspot.sk --- pozývam ťa na moju GIVEAWAY .)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš nádherný blog♥každopádne ti musím povedať že más úžasný vkus.
    http://theworldbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť