Night out makeup

13:26

Ahojte!Po dlhom čase opäť píšem príspevok,a som úplne šťastná ,že sa môžem vypísať a hlavne zase zdieľať moje nápady,typy,outfity s vami.Dnes mám pre vás po dlhej dobe beauty príspevok,ukážem vám môj večerný makeup ktorý zvyknem nosiť na večierky,oslavy..

Ćao!Prošlo dosta vremena od kad nisam postla nikakav post,ali sad sam mnogo srećna što mogu opet da pišem i da vam pokazujem moje ideje,inspiracije,autfite..Danas imam za vas beauty post,pokazaću vam moj mejkap za izlaske,rođendane..

Asi ako každá najprv začnem bázou ktorú ste už mohli vidieť v morning routine príspevku.Nanesiem ju prstami na tvár,niekedy som na to používala štetec ale príde mi to už zbitočné.Ako dalšie idem na make-up ktorý mám od Pupy a musím povedať ,že zakryje všetky nedokonalosti.Make-up už nanášam štetcom na makeup.

Verovatno kao i svaka uvek poôinjem prajmerom od NYC koju sam spominjala i u morning routine.Dajem je na facu prstama,nekad sam to radila četkicom ali sad nemam potrebu za tim.Posle toga dajem make-up koji je od Pupe koji dajem četkicom z amakeup,i moram da kažem da make-up sve pokrije.


Daléj idem na kontúrovanie tváre.Používam tekutý-krémový bronzér a korektor na kontúrovanie.Bronzér nanášam štetcom na makeup a korektor.Všetko "zjednotím"  beauty blenderom ktory mám z eshopu BORNPREETYSTORE kde si ho môžte aj vy kúpiť za pár eur ako aj náušnice,štetce.. a ak zadáte kod  VMET10 pre kupon -10% zľava.Posle všetko zapudrujem pudrom od Rimmel London "stay mate".

Posle radim konture lica.Na lice dajem kremasti bronzer i korektor kao što možete da vidite na slici.Sve to iblendiram beauty blenderom koji imam iz eshopa BORNPREETYSTORE gde možete i vi da kupite svoj ili nešto drugo,pošto tamo imaju od mindjuša,zlatnih tetovaža,četkice... plus možete da dobijete sniženje za stvar koju oćete ako će te napisati kod VMET10 gde će te imati -10%. Posle sve zapudrujem puderom od Rimmel London "stay mate".

Ked si dofarbím obočie, idem na tiene od Avonu.Najprv nanesiem žltý-nude tieň a dalej zvýrazním záhyb viečka tmavším odtienom.Potom préjdem na linku od Essence a špirálu od Rimmel London.Linku urobím dosť výraznú,dosť aby to vyzeralo pekne.Kad docrtam obrve,uzmem senke od Avonu.Prvo stavim nude senku a posle stavim tamniju senku gore na kap oka .Za tim dajem ajlajner od Essence i maskaru od Rimmel London.Ajlajner radim dosta grub,ali tolko da to isgleda lepo.

Na koniec si zväčším pery ceruzkou od MAC trochu ich rozmažem a nanesiem rúž od Rimmel London.

I na kraj povećam usne olovkom MAC malo ih razmažem i dajem karmin Rimmel London.

...a toto je pre dnes všetko dúfam ,že sa vám príspevok páčil,môžte čakať veľa nových príspevkov.

...i za danas je ovo sve,nadam se da se vas sviđa post i možete da očekujete mnogo novih postova. 



You Might Also Like

3 komentárov

  1. Pekné líčenie. Ale trošku ma zarazil názov článku. Nechcela si skôr použiť Evening makeup?

    Life-by-romi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi článek nafocený jako fotopostup :-) už mne moc nebaví tutoriály ve formě videí, mám radši psané články.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne líčenie :-)
    stylebymyself.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť