I love boyfriend jeans!

6:35

Ahojte!Pôvodne mal byť tento outfit príspevok už v štvrtok ale kedže som zas a raz nič nestíhala ukážem vám ho dnes.Mala som na sebe boyfriend jeans ktoré mám moc rada,dá sa povedať ,že by som ich na sebe mala stále.Tašku ktorú som mala pôvodne som ju chcela mať na sfw ale kedže tam nepôjdem rozhodla som sa ,že ju už začnem nosiť.Prajem vám peknú nedeľu,aj prázdniny pre tích ktorý ich majú ako aj ja!

Ćao!Ovaj outfit je trebao da bude u četvrtak koliko sam obećala,ali kao i uvek na ništa nisam imala vreme,zato vam ga postujem danas.Imala sam na sebi boyfriend jeans koje mnogo volim,može se reći da bi ih stalno i nosila kad bi mogla.Tašnu koju sam imala htela sam je za sfw ali pošto tamo ne idem već sam je počla da je nosim.Želim vam lepu nedelju,i praznike onim koje je imaju kao i ja!





You Might Also Like

3 komentárov

  1. Mať krásne vlasy :) Fakt sa mi páčia :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To sú obyčajné slimky, nie boyfriend.... -__-

    OdpovedaťOdstrániť