Morning makeup routine for school

8:49


Myslím ,že niesom jediná ktorá ráno vstane o 7:00 a chcela by všetko stihnúť na čas.Od toho všetkého závisí aj môj makeup ktorý pravidelne nestihnem.Preto vám dnes ukážem ako vyzerá môj makeup ked nestíham.

Mislim da nisam jedina koja ustaje ujutru oko 7:00 i hoće da sve bude perfektno naravno i makeup.Od mog ustajanja zavisi i moj makeup koji većinom ne stignem.Zato ću vam danas pokazati kako izgleda moja makeup routine kada ustanem na vreme.




Vždy začínam s bázou NYC pod makeup ktorú používam pod každý makeup.Potom idem na tekutý makeup od Miss spory ktorý teraz testujem s ktorým som spokojná.Korektor nepoužívam kedže mi tekutý makeup skoro všetko pokryje.Potom nanesiem iba púder od Catrice s ktorým som spokojná už nieaký mesiac.

Uvek počinjem od primera NYC pod makeup koji korisitm pod svaki makeup.Zatim idem na makeup od Miss sporty koji sada testiram za sad sam zadovoljna.Highlighter ne koristim zato što je u makeupu i samo makeup mi dosta pomogne.Posle idem na kameni puder od Catrice sa kojim sam zadovoljna već neki mesec.

Po makeupe vždy idem na oči.Najprv si dorobím obočie s ceruzkou na obočie od Essence.Následne nanesiem 2-3 vrstvy špiráli od Astoru.

Posle makeupa idem na oči.Prvo što uradim je da docrtam obrve sa olovkom na obrve od Essence.Posle dajem malo maskare koja je od Astor.
Na úplný koniec nanesiem rúž Rimmel London by Kate Moss ktorý je v odtieni 07.
Na kraj korisitim karmin Rimmel London by Kate Moss koji je u nijansi 07.






You Might Also Like

1 komentárov

  1. keby ja vstanem o 7:00 tak môžem pekne ostať doma :D môj bus už je v polovičke cesty :D

    OdpovedaťOdstrániť