I'm back + POSTOVNEZDARMA.CZ

9:50

Ahojte!Na fb som spomínala ,že tento týždeň bude príspevok a ako som ľúbila tu je!
Na začiatok chcem vám oznámiť ,že som opäť späť, kedže mi mesiac pauza stačila.Dnes mám pre vás príspevok-recenziu na kozmetické štetce zo stránky POŠTOVNEZDARMA.CZ ,ktoré mi prišli domov deň po Silvestri ako čo som spomínala aj na instagrame.

Ćao svima!Na moj fb sam pisala ,da će ovu nedelju biti post pa evo ga!Za početak hoću da znate da ću opet pisati postove.Danas imam za vas post-recenziju na kozmetičke četkcice iz e-shopa POŠTOVNEZDARMA.CZ ,koje sam dobila dan posle nove godine kao što sam pisala na instagramu.


Štetce mi prišli poštou,pod poštovým obalom boli ešte minimálne 3x zabalené,čo si dosť cením kedže by som nebola rada kebyže ich dostanem poškodené.Obal na štetce môžete vidieť na fotke mne sa veľmi nepáči preto ,že som v 6-7 ročníku bola na tom vzore závislá.Ale kedže tu nejde o obal ale štetce,môžem povedať ,že sú aj pekné a aj celkom kvalitné.Ja som bola zvyknutá na lepšiu kvalitu lebo ked som začínala som používala štetce IsaDora.Ale pre dievčatá ktoré začínajú, alebo potrebujú štetce len cez víkend alebo ako kedy použiť odporúčam ím tieto.Makeup,púder,tiene aj všetko sa s ními dobre nanáša ale určite nedosiahnete look ako napríklad Zoeva štetcami.Chcem podakovať tímu poštovnézdarma za štetce potešili ma!A na koniec chcem hlavne podakovať všetkým čo daléj sledujú môj blog aj cez moju pauzu!

Četkice sam dobila poštom,Ispod poštarinskim pakovanjem bile su četke još minimalno 3 puta upakovane.Jedna stvar koju dosta cenim ,zato što  ne bi bila srećna da bi ih dobila pokvarene.Cover na četke možete videti na slici.Meni se mnogo ne sviđa pošto sam o 6-7 razredu bila obsadnuta takvim printom.Pošto recenzija je o četkama,četke nisu nešto posebne za mene ,verovatno zato što pre ovih sam koristila četke IsaDora.Ali za devojke koje počinju sa šminkom mislim da će biti dobre.Makeup kao što svu sminku možete naneti normalno ali nećete dostići look koji bi ste dobili sa četkama napr. Zoeva.Oću da se zahvalim timu postovnezdarma za četkice koje me obradovale!I na kraj hoću da se zahvalim svim devojkama koje su ostali pored mene i kroz to što sam imala pauzu!







You Might Also Like

5 komentárov

  1. su o tisic krat lepšie štetce... určite by som si taketo nikdy nekupila. šmejd

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeraju krásne:)
    http://sajafrey.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow, soo nice brushes!!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we will stay in touch!
    xoxo Colli // my blog - tobeyoutiful

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Presne tieto z postovnezdarma mam a niesu zase najhoršie :)
    -www.diylenka.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Preslatko deluju cetkice, sigurno da mogu ipak da se koriste iako nisu odlicno kvaliteta.
    Jesi probala neke essence? :)

    OdpovedaťOdstrániť