Interview - Simona Žáčková

10:01

Ahojte!Dnes som si pripravila pre vás rozhovor zo Simonou Žáčkovou(ktorá vyhrala moj GA pre rozhovor a príspevok).Je to slovenská bloggerka-youtuberka.Na jéj mlogu nájdete outfity,make-up,lifestyle..No viac vám povie ona!
Blog-http://simona-zacko.blogspot.sk/
Instagram-http://instagram.com/simona_zacko
Tumblr-http://simonazacko.tumblr.com/
Youtube-https://www.youtube.com/channel/UC-rSXS4nZP_VO79H5j743Nw
Ask.fm - http://ask.fm/simonazacko



                                        Napíš pár viet o sebe?
Vždy keď mi niekto položil túto otázku, tak som nevedela čo povedať, aby ma to vystihlo. Ani teraz to neviem na 100%. Preto iba poviem že mám 20 rokov, študujem Media Relations, som bláznivo zamilovaná, zbožňujem mačky a som závislá na rúžoch na pery, pretože tie zvýraznia ženskú krásu ako nič iné.

Čo ta naviedlo k tomu aby si si založila blog?
Už dlhšiu dobu sledujem zahraničné blogerky a youtuberky a tak nejako ma lákalo písať o veciach ako ony. A takisto je to taká forma môjho denníku. Síce neprispievam každý deň, ale nájdete tam kategóriu "simona´s life", kde píšem o tom, čo som zažila, alebo čo momentálne cítim.
Kde čerpáš inšpiráciu na príspevky? Ako som písala vyššie - zahraničné blogerky a youtuberky. A samozrejme môj život. Čo zažívam a prežívam. Taktiež takéto príspevky rada čítam, keďže človek potom zistí a uvedomí si, že aj iní blogeri sú iba ľudia ako my. Že prežívajú podobné veci ako my.
                        Mala si niekedy chuť zrušiť blog?
Niekoľko blogov som už mala a aj som ich zrušila, takže áno. Väčšinou som presne nevedela o čom som chcela písať takže som písala o všetkom možnom a nakoniec z toho bol všehoblog, čo sa mne veľmi nepáčilo. Ale tento blog som ešte nemala chuť zrušiť a dúfam že ani mať nebudem. :)
                           Čo by si odkázala haterom a fanúšikom? Haterom asi to, že keď ich nebaví môj blog, tak nech naňho nechodia. Nevidím zmysel v tom, že človek si otvorí príspevok iba preto, aby hateoval. Ale blbí lidi, taky lidi. S týmto človek nič neurobí. A fanúšikom by som odkázala veľké, obrovské ďakujem za každý klik na môj blog, za každý komentár či už pozitívny, alebo kritický, pretože je to taká moja hnacia sila neprestať, keď viem, že pár ľuďom sa páči o čom trepem.
                                  Ako dlho si už bloggerkou?
Tento blog mám už niečo cez 1 rok, ale plno článkov som vymazala, lebo som s nimi nebola spokojná. A zo začiatku som ho ani nezdielala v skupinách na fb. Trošku som sa bála, keďže som iba začínala. Ale ako som hovorila, mala som blogov niekoľko. Myslím, že prvý blog som mala keď som bola asi v 8. ročníku na základke. Kto boli prví ľudia, ktorí ťa v blogu podporovali/stále podporujú?
Môj priateľ. Ten ma aj fotí ak potrebujem a prvýkrát keď som mu spomenula, že by som si založila blog, tak povedal nech idem do toho. Bolo dobré počuť niečo pozitívne a nie vetu typu "blog? to akože vážne?"
Koľko príspevkov si už stihla na blogu napísať za ten čas, čo blogguješ?
Myslím že ich tam už bolo cez 90, ale veľa z nich som zmazala, lebo som nebola s nimi spokojná, alebo mi pripadali, že sú úplne zbytočné a boli napísané len preto, aby som tam nejaký príspevok mala. Momentálne tam mám okolo 50 príspevkov. Aspoň myslím. Aj by som sa pozrela na blogger a povedala ti presné číslo, ale som na prednáške a ako toto píšem tak sa tvárim že dávam pozor :D
Ako by si opísala svoj módny štýl?
Pohodlnosť. To ma vystihuje asi najviac. Obliekam sa podľa nálady. Niekedy elegantne, niekedy športovo, ale vždy to je pohodlné. To je taká moja podmienka. Nikdy by som si neobliekla niečo, v čom by som sa necítila pohodlne na 100%.
V prvom rade chcem podakovať Simone ,za odpovede na otázky,daléj všetkým ktorý sa zapojili do GA ak ste nevyhrali nevadí mám pre vás novú kde sa môžete zapojiť všetky! (nájdete ju tu) Aký máte vy názor na Simonu?

You Might Also Like

0 komentárov