womanology.sk

8:29


Ahojte!Pred niekoľkými dňami mi prišiel balík na poštu od womanology.Je to slovenský e-sop kde nájdete od náušníc po brošne na topánky.Zaujali ma hlavne doplnky čo sa týka náušnice a náhrdelíky.Mne prišli veci čo sú na fotke + ešte jedny náušnice ktoré sa mi nepáčili.Nechcem povedať ,že nie sú pekné ale pre mňa nie,100 ľudí 100 chutí.

Ćao!Pre nekoliko dana sam dobila paket na poštu od womanology.Slovački e-shop u kojem možete da nađete od minđuša po broš na štikle.Mene su više zanimali ogrlice i minđuše.U paketu mi je došli stvari koje su na slici +još jedne minđuše koje mi se nisu sviđali.Neću da kažem da su ružne al nisu za mene, 100 ljudi,100 ukusa.

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ahoj bola by som rada ak by si sa zapojila :)
    http://baribircak.blogspot.sk/2014/12/christmas-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť