TODAY

9:49

Už v piatok som sa zle cítila ako aj celí víkend tak som sa rozhodla ,že dnes zostanem doma a pôjdem doktorke.Ako som mohla čakať doktorka ma nechala týždeň doma.Všetci sú v škole ale chvalabohu ma dnes po škole došla pozrieť Iva.Ja už celí deň ležím v posteli,pijem čaj,čítam blogy a snažím sa
nájsť ešte inšpiráciu v oktobrovéj Eve.Počasie bolo dosť pekné na prechádzku a dosť ma mrzí ,že som vôbec chorá.Ale hlavne sa teším ,že je už november.Dúfam ,že ste si užili pondelok aj za mňa!Nezabudnite sledovať môj instagram,kde každú minútu pridávam fotky. (tu)
Ako vy trávite už novembrové dni? :)

You Might Also Like

3 komentárov

  1. přeji Ti, ať se brzy uzdravíš :) Kdybych já teď onemocněla, asi bych z těží doháněla školu :-D Je toho teď moc. Já si teda dnešek užila, docela jsem nakupovala a zapomněla na to, že jsem psala nějakou čtvrtletku :-D Nicméně i tak teď musím sedět nad wordem a psát eseje do ajiny...... Hurá -_-
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sme na tom celkom podobne, aj ja som momentálne chorá:D Takže sa tiež liečim :) Skoré uzdravenie :)
    www.vzob.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť