This week

9:43

Ahojte!Dnes som tu s krátkym príspevkom.Zajtra asi pôjdem nafotiť outfit,a ak stihnem tak ho aj hned postnem.Nebudem sa tu moc rozpisovať,a popravde nemám ani náladu kedže sa za posledný týždeň stalo toľko ,že sama neviem kde som.Pridám vám sem fotky z tohto a minulého týždňa.Aj ked mnoho fotiek ste mohli vidieť na mojom Instagrame (tu),su tu aj iné také skôr random,čo som robila,nové veci čo som si kúpila a podobne.Ahojte zatiaľ. :)

Ćao!Danas sam ovde sa kratkim postom.Sutra idem da slikam outfit pa možda ću ga i odmah postnuti.Neću da vam ovde mnogo pišem,da ne lažem nisam ni razpoložena za neke duge postove.Daću vam ovde slike koje sam naslikala onako random ovu nedelju.Mnogo slika ima i na mom instagramu (ovde) ali mnogo slika je šta sam radila,gde sam bila,šta iam novo..Ćao ,čujemo se sutra. :)








Čo ste vy robili cez tento a minulí týždeň?
Šta ste vi radili ovu nedelju?

You Might Also Like

2 komentárov