Hello november!

12:02

Ani som si to neuvedomila a už je predposledný mesiac v tomto roku  a ja mám dosť zmiešane pocity.Šťastia smútku? To neviem povedať ani ja sama.Pravdepodobne sú tie pocity s toho ,že už skoro bude nový rok,a ja chcem veľa vecí v tomto roku zopakovať alebo zmeniť.Ale klamala by som ,že sa neteším na vianoce,a určite nie som jediná.Ale určite toto bol najrýchlejší mesiac v tomto roku.Už o mesiac bude každý kupovať vianočné darčeky,mesto bude plné ľudí,vianočné trhy.Všetkému tomu "stresu" sa chcem každý rok vyhnúť ale mám pocit ,že je to niečo najkrajšie na týchto mesiacoch.

Stále si hovorím ,že už od novembra sa budem musieť učiť,chodiť do školy a neulievať sa tak veľmi mi to nevišlo už od začiatku.Ale o tom som písala vo včerajšom príspevku (tu).Aj ked nenávidím učenia,školu a všetko čo sa s ňou spája,milujem cez zimné mesiace čítať knihy.Chcela by som ešte tento rok stihnúť dosť vecí.Jedna z ních je ,že chcem ešte pár miest ktoré mám veľmi rada navštíviť.Milujem Rakúske zimné chvíle,ako aj minulý rok by som chcela navštíviť v Rakúsku Viedeň,Salzburg,Kuchl..milujem to tam od vianočných trhoch po prechádzky zasneženým mestom.

Aj vy sa tešíte ale aj netešíte z novembra?Dúfam ,že nie som jediná.Ahojte zatiaľ!

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Tak ja s tebou uplne súhlasím...november uteka neskutocne rýchlo a mam z toho take iste pocity ako ty....a milujem Vieden ! :)

    OdpovedaťOdstrániť