GA winners!

7:25



Ahojte!Pred niekoľkými týždňami som robila giveaway,aj ked mala trvať iba dva týždne,ja som ju
trochu predlžila. Vybrala som 2 blogy,ktoré ma najviac zaujali.Vybrala som jeden Slovenský a jeden Srbský,kedže mám tu aj srbských čitateľov.Kedže toto bola taká menšia GA môžte čakať vianočnú kde sa bude môcť každý zapojiť.Slovenských blogov bolo viac čo sa mi páčilo,ale najviac sa mi páčil blog ktorý ma Simona Zacko  ,rozhovor s ňou budem robiť pravdepodobne v budúcom príspevku.Dakujem všetkým čo sa zapojili do GA,viac štasia nabuduce! :)

Ćai svima!Pre nekoliko nedelja je počela giveaway za blogerke,koja je imala da traje 2 nedelje ali ja sam to malo produžila.Izabrala som 2 blogova koji su se meni najviše sviđali.Izabrala sam jedan Slovački i jedan Srpski.Pošto je to bila GA u koju su se mogli priključiti samo bloggeri,biće još jedna kde mogu da se priključe i devojke koje nemaju blog.Srpski blog koji mi se najviše sviđao je bio blog od srpske autorke ovde,u budećem postu ću raditi sa njom interviju.Hvala svima što se uključili u GA.Ako niste pobedili,više sreće drugi put! :)

You Might Also Like

0 komentárov