Využitie kokosového oleja!

9:03

                                Ahojte baby!
Kedže v poslednom čase som si dosť všimla ,že medzi bloggerkami-dievčatami je obľúbený kokosový olej.Dnes vám ukážem pár tipov ako tento olej môže vyriešiť veľké alebo malé problémy.Som si istá,že si ho obľúbite.Ešte sa vám chcem prepáčiť ,že som nepísala dlho príspevok ktorý som sľubovala ale mala som dosť problémov takže dúfam ,že to nikomu nevadilo a ,že to už bude lepšie.

1.Odmaľovanie make-upu
-Aj ked by ste si toto nikdy nemysleli aj kokosový olej môže pomohnúť aj pri odmaľovaní.Ak sa vám zdá ,že aj po odmaľovaní máte na tvári make-up,špirálu tak si môžete dať trochu na to miesto trochu kokosového oleja a nechajte o trochu pôsobiť a dať dole tamponom.
3.Balzam na pery
-Už ked ide zima nesmiete zabúdať na pery,lebo ked áno tak bude aj vyzerať aj ten rúž na perách.Olej je ideálny liek pre popraskané pery v každom období.Určite si niekde môžete kúpiť úplne malé balenie ktoré si nezabudnite dať do kabelky a budete mať hned hladké pery.

4.Matná pokožka
-Ak vám vadí ,že máte úplne matnú pokožku na tele a chcete mať aspoň niejaký prírodný lesk tak toto určite vyskúšajte.Zmiešajte olej a jedlú sodu,vmasírujte to do pokožky a potom to opláchnite studenou vodou.Za rýchli čas môžete vidieť zmenu.
5.Svrbenie,..
-Ak trpíte svrbením na niejakéj časti tela a krémy proti tomu viac nepomáhajú ako pomáhajú určite skúste kokosový olej.Taktiež ked máte modriny alebo popálenie môžete na to natierať kokosový olej.

6.Kondicionér?
-Aj ked toto určite poznáte ale nemohla som na toto zabudnúť.Prečo dávať veľa peňazí na kondicionéry prečo si nekúpiť radšej lacnéjší kokosový olej ktorý má isté výsledky.Takže nad tímto určite neváhajte a kúpte!

7.Káva,čaj
-Ak rada skúšate nové veci ako aj ja určite vyskúšajte pridať trochu kokosového oleja do kávy alebo čaju.

8.Strie,celulitída
-Už dávnejšie som spomínala že bude príspevok v ktorom budú tipy na celulitídu,ak sa vám nechce čakať na plno tipov môžte zatiaľ vyskúšať kokosový olej vmasírovať na miestá kde ju máte taktiež aj na strie.

9.Mihalnice
-Ak sa vám nepáčia vaše mihalnice môžete ich posilniť tak ,že dáte trochu olej na tampon a pred spaním to nanesiete na mihalnice.

10.Jedlo
-Ak dlhšie sledujete môj blog,určite viete ,že sa zdravo stravujem.Ak aj vy ako ja milujete rýchle recepty na lievance a podobne môžete dať namiesto olivového oleja kokosový.


Verím ,že sa vám príspevok páčil.Budem rada za každý názor dobrý alebo zlý.
Ahojte zatiaľ!


You Might Also Like

2 komentárov

  1. Už dlhšie zvažujem kúpu kokosového oleja a tvoj článok ma presvedčil :) Je veľmi pekne spracovaný :)

    http://alexasevcik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť