Sweather weather TAG !

12:09

Ahojte!Konečne je jeseň a prišlo s ňou aj to čaro ako aj milion otázok na moj ask.fm (tu) na ktoré som nechcela odpovedať lebo by toto bolo oničom.Nemusím tu ani asi písať čo je TAG kedže to určite všetky viete,je to iba jesený TAG aj ked mne trochu pripomína zimu.Zajtrá pravdepodobne tiež bude príspevok ak budem stíhať a mať náladu písať.
Na mojom FB som spomínala ,že plánujem urobiť GIVEAWAY takže ked budem mať cca 30 odberov ju urobím.Tak teda začnem už ahojte zatiaľ dúfam ,že sa vám tag bude páčiť.

1. Obľúbená vôňa sviečky?
Ked už príde ten čas kedy prší a všade sú suché listy a mne je hlavne zima zviknem si zaobstarať sviečky s vôňou jablka a škorice.Myslím ,že túto vôňu kombinuje viec ľudí v jesených a zimných obdobiach.Taktiež mám rada aj čaj s takou príchuťou,a aj všetko čo sa spája s takou vôňou.
2. Káva, čaj či horúca čokoláda?
ČAJ!Jednoznačne čaj.Kedže kávu nepijem a ani čokoládu nemám moc rada.Niekto by sa čudoval dokonca poznám ľudí čo neznášajú čaj,no ja dokážem cez upršané dni vypiť aj 3 čaje a naprik tomu ích milujem.


3. Meníš svoje líčenie na jeseň/zimu?
Väčšinou sa prestanem maľovať cez školu ale dám si viac záležať ked idem niekde aby som už nieako vyzerala.Zvýknem pestré rúže vymeniť za tmavšie vínove a podobne,z trblietkavých odtieňoch na matné a nude,prestanem používať ružovú lícenku ale skoréj červenú..Určite je toho oveľa viac ale nechcem to tu písať do detailov.
4. Obľúbené jedlá v tomto období?
Pravdepodobne hermelín,škoricové zapekané jablká,pečené gaštany..Zvyknem jesť už len iba šaláty a takíé veci ked mám čas idem do BIO obchodu kde su už nakúpim nieaké dobré veci.
5. Čiapky alebo šále/šatky?
Jednoznačne šatky,kedže mám až príliš veľký objem vlasov väčšinou s týmito jesenými čiapkami vyerám strašne.Šatky zvyknem kombinovať skoro ku všetkému kedže ich mám moc doma.
6. Najčastejšie nosený sveter?
Asi sveter ktorý som si kúpila v RESERVEDE alebo ZARE kotrý pravdepodobne bude aj v outfit príspevku.Mám rada svetre ale nie všety,kedže niektoré sú po prvom vypratí ako keby mali v sebe ihly aj ked to nie je moc citiť mne to strašne vadí.
7. MUST HAVE lak na nechty?
V niektorom jesenom príspevku som spomínala a ukázala svoje obľúbené laky na nechty.Ale ako listy padajú tým viac idem to tmavších farieb ako čo je vínová,sivá..


                                        8. ''Football games'' alebo skákanie do kopy lístia?
Po pravde ani jedno ani druhé nie som moc taký americký typ ,že skáčem v listoch a podobne..

                                       9. Úzke rifle alebo legíny?
Skorej rifle alebo legínové rifle kedže mi je v ních lepšie a teplejšie ako v legínach lebo ked si nedajbože sadnem na zem a budem mať legíny a zamryźnem prinajlepšom.
                                     
                                     10. Boots ,papuče presnejšie Uggs ?

MILUJEM ICH!!! Kto ma pozná určite vie ,že by som ich nosila či je leto alebo zima.Ajked ma dosť ľudí za toto očiernuje ,že je to škaredé ale ja som nič lepšie na nohách ešte nemala.Takže u mňa jednoznačne MUST HAVE.

                                      12. Obľúbená jesenná pieseň, ktorá ti vždy pripomenie leto?
Mám dosť letných pesničiek ale ale jesené nie.Cez jeseň zvyknem prejsť do off režímu kedy sa mi nič nechce a počúvam pomalé skôr srbske pesničky.Takže radšej si nepripomínam leto lebo je to až príliš nostalgické na tie chvíle.
                                   
                                     13. Aké je jesenné/zimné počasie tam, kde žiješ?

Niekedy prší niekedy nie,ešte ked som bývala v Srbsku tak to boli asi najkrajšie jesene apoň pre mňa.Tu na Slovensku je to také obyčajné,ale tiež na nezaplatenie je čaj v kelmínku a prechádzať sa pri jazere.






You Might Also Like

1 komentárov

  1. Vo veľa veciach sme sa zhodli :)

    http://life-by-romi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť