Spolupráca HIMALAYA HERBALS

7:21



Ahojte!Prednedávnom som vám spomínala ,že som začala spolupracovať s HIMALAYA HERBALS (tu).Prvé čo ma zaujalo na ích výrobkoch bolo to ,že sú prírodné a kedže sa dokážem vyhádzať aj s bázi pod makeup radšej už neriskujem.Dostala som od ních masku a peeling.Touto cestou by som sa ím chcela poďakovať za úžastné výrobky.Čistiaci peeling a maska sú na mastnú a normálnu pokožku čo mne veľmi vyhovovalo keďže mám masnú pleť.


MASKA-čistí póry,sťahuje rozšírené póry,odstraňuje čierne bodky,pleť zjemňuje a osviežuje.Známa je aj vďaja tomu ,že má antibakteriálne účinky.Keď som si naniesla masku na tvár bola čierno hnedá až tmavo zelená a maka som doslova pociť ,že mám blato na tvári.Nechala somn si ju na tvári 10 minút a použila som ju 3 krát počas celého týždna.Keď mi maska úplne zaschla až to bolo nepríjemné zmyla som si ju studenoú vodou.Dnes keď som si to robila už 5 krát po umytí pleť bola hebká a vôbec nebola mastná.Kedže ja som ju už mala na tvári 5 krát už vidím výsledky ako čo sú ,že nemám masntú pleť a ani čierne bodky.

PEELING-zabezpečí čistú a bezproblémovú pleť.Odstraňuje odumreté bunky odumreté bunky ale aj hĺbkovo čistí pleť.Peeling má podobnú vôňu ako aj maska takú exoticko-bylinkovú.Aj tento peeling ako aj každý obsahuje malé guľôčky.Naniesla som ho na vlhkú tvár(nie mokrú) a nechala ho pôsobiť 5 minút,zmyla som ho studenou vodou.Použila som ho počas týždňa 4 krát.Vždy keď som si ho dala dole som mala rozžiarenú pleť.

Pred touto maskou a peelingom som použivala masku a peeling od Nivei a zistila som ,že sú aj oveľa lepšie a za podobnú cenu.Veľmi som spokojná s výrobkami od HIMALAYA HERBALS aj keď och mám prvý krát dúfam ,že nie posledný.

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ahoj, ak môžem poradiť, skús si poopravovať gramatiku v článkoch :) dosť to bije do očí, nič v zlom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. príspevok je fajn ale tá gramatika vera je menší problém asi :) inak tvoj blog je skvelý, od dizajnu až po články :)

    www.veronikanemethova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem snažím sa to opraviť keď si to všimnem. :)

      Odstrániť
  3. Blog máš dosť dobrý ,gratulujem Ti k tejto spolupráci. Ale tá gramatika je fakt príšerná iba som to tak prebehla a našla okolo 13 chýb ,dosť to kazí dojem z članku :/ Skús pisat članok najskôr vo worde kde ti chyby podškrtne . Na začiatok by to nemuselo byť zlé , ber to len ako moju radu :)!
    Držim palce v blogovaní !-L.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem mohla si si všimnúť v predošlých komentoch ,že mi to tu už dvaja napísali takže viem o tom,ale aj tak dakujem za podporu sanžím sa to oprávať.

      Odstrániť
  4. Dnes som sa po nej pozerala v lekárni. Nakoniec som si ale nič neodniesla. Myslím že to ale napravím :D

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť