Recenzia: NIVEA LIP BUTTER!

14:45

Ahojte baby!Pred nejakým mesiacom som veľmi chcela maslá od Nivei,ale kedže všade okrem Slovenska sa dajú kúpiť bola som s toho dosť smutná.Ale nato som zistila ,že moja super kamarátka a bloggerka má giveaway hned som sa zapojila,a aké mám štastie vyhrala som.K dispozícii sú 4 príchute,takže si ich môžte kúpiť v zahraničí.Ja mám príchuť Raspberry rosé .Tieto maslá neobsahujú vazelínu ale microcrystallina-u(alebo skorej kryštalický vosk)
Príchute :Original,Caramel Cream.Vanilla & Macadamia,Raspberry Rosé,Blueberry blush.


Veľkosť masla(plechovka) je podľa mňa tak akurát nie moc malá ani nie veľká.Maslo je celkom mastné takže ak náhodou zatlačíte až príliš zostane vám v ňom diera alebo skoréj celý prst mastný(najbiližších 5 dní hah) Vonia ako jogurt s príchuťou jahody.Niekedy ked ho mám celý deň tak tá sladká vôňa mi rozbolieva hlavu.

Farba nie je moc viditeľná je taká na perách bielo-jemno ružová.Nemám pocit ,že je to až tak mastné ako vazelína ale je to určite viac mastnéjšie ako balzam na pery.Vytrvalosť tohto masla je celkom dlha cca 2-3 hodiny zostal na perách.Ak máte popraskané pery určite neodporúčam lebo to nejak moc nehydratoval.Ja si ho nanášam prstom ale ak chcete môžete si ho kľudne nanášať tak ,že urobíte "bozk" naň,lebo sa tam zmestia v pohode obe pery.Zaujíma ma či konzistencia masla bude istá aj v lete pri extrémnom teple.

Som si istá ,že ste o tomto masle vedeli lebo v poslednom čase sa stal na internete dosť populárny.
Ak nemáte tú možnosť si ho kúpiť niekde za hranicami môžete si ho objednať (tu).Aj ked iba v originál príchuti.

Skúšali ste už lip butter alebo máte záujem si ho kúpiť?Budem rada ak mi napíšete váš názor na toto maslo!Ahojte zatiaľ.



You Might Also Like

2 komentárov

  1. prosimprosimprosim nepouzivaj ten vyraz "skoréj", znie to fakt strasne lajdacky a kazi to dojem z clanku ktory je celkom dobry. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uvažovala som nad kúpou ale odradzuje ma to nanášanie a celkovo po tomto článku aj tá jeho konzistencia takže som rada že som ho nekúpila

    OdpovedaťOdstrániť